Gjest Jente21 Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Hei. Jeg skrev et innlegg tidligere, par dager siden, om at jeg hadde en intens kløe nedentil og av det gjorde vondt. Fikk råd om at det kunne være sopp, og at canesten ville hjelpe. Jeg løp straks dagen etterpå på apoteket og handlet. Og det virket, så det var sikkert sopp.... MEN: Idag er tredje behandlingsdag med den kremen. (Kjøpte kombinasjonspakke) Og da jeg våknet i dag tidlig og skulle på do, hadde jeg små blødninger. Kan legge til at jeg har gått på yasmin p piller i over 2 år nå, og var nå inne på andre uke med de gule pillene. Kan da også nevne at jeg hoppet over mensen sist. (Tok ikke de hvite pillene, men begynte rett på de gule) Hva kan disse blødningene være? Det er ikke mye, men nok til at jeg må bruke truseinnlegg. Er mørkt blod, og følelsen i magen er akkuratt som om mensen akkuratt skulle begynne. Men etter p pillene skal jo ikke det stemme..... Har lest pakningsvedlegget til canesten, og slik jeg ser det skal ikke dette være en bivirkning. Samtidig hvis det har noe med pillene å gjøre, skal jeg da forsette om vanlig med pillene eller skal jeg begynne på de hvite sånn at mensen kommer på ordentlig? Beklager hvis dette virker veldig dumt og sånn, men når jeg ikke vet må jeg spørre... :oops: Hjelp meg.......
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Du skal bare fortsette på pillene som vanlig, ut brettet. Slike mellomblødninger kan forekomme, og går som oftest over av seg selv når kroppen får justert seg.
Gjest Jente21 Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Tenkte det kunne være en sånn bortfallsblødning siden jeg hoppet over mensen... Men har aldri vært borti det før når jeg har hoppet over den. Samtidig veldig dumt, for det anbefales jo å ikke bruke canestem kremen når man har mensen av praktiske grunner..... Og jeg er jo ikke helt ferdig med behandlingen..... Hva skal jeg gjøre med det da?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Jeg ville fortsatt på kuren, siden dette ikke er mensen, egentlig. Det skader i hvertfall ikke å prøve.
Gjest gjest 0 Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Jeg har brukt canesten samtidig som jeg har hatt mensen og det har gått greit det! jeg bruker alltid tamponger så kremen "rant " ikke bort hvis du skjønner... Det går nok bra! Klør det enda? Pam
Gjest Jente21 Skrevet 20. mai 2005 #6 Skrevet 20. mai 2005 Hei Nei, nå er køen borte, og det gjør ikke vondt lenger!!Jippi:) Men disse småblødningene er der enda. Håper det bare er bortfallsblødninger siden jeg hoppet over mensen sist. Har uansett bestilt meg time hos lege for g.u. , men det ble ikke før oom en måned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå