AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Hvor lenge skal man ofre sine egne behov.. Anonymkode: c2903...f66
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lenge skal man ofre sine egne behov.. Anonymkode: c2903...f66 Kjør debatt. Frustrert mann. Anonymkode: c2903...f66
SnillScorpion Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 Ca 1år nå. Føler meg ikke akkurat offer, men har mine/våre grunner til det. Hvor lenge skal man holde ut? Er vel opp til enkeltes ork og situasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Et og et halvt år der jeg ble «nektet» sex fra mannen min. Sorgen og frustrasjonen ble bare større og større, og bitterheten tok overhånd. Men, jeg tok ansvar og begynte å virkelig uttrykke hva det gjorde med meg, hva jeg ville, og spurte ham hva han tenkte og ville. Nå snakker vi masse sammen om temaet, og jobber med å finne tilbake til hverandre. Det har blitt bedre, men det er langt igjen. Med eksen var det jeg som ikke orket å ha sex etterhvert... Det var fordi alle følelsene mine for ham forsvant. De kom aldri tilbake. Anonymkode: 1f99f...66f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Synes dere menn må prate med dama og gjøre grep ifht utfordringer. Kanskje mange må legge om livsstil og krav for å få det bedre. Anonymkode: c1613...66f 2
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har blitt bedre, men det er langt igjen. Det tar tid å gjenskape slik tillit og tenning på han igjen, det tror jeg nok. Men dere kommuniserer iallefall. Her har vi utforsket et åpent forhold, hun hadde stor nyskjerrighet på ei venninne. Det tok overhånd, hun ville jo bare ha henne, og nektet meg sex og behandlet meg dårlig. Sist i går ymtet hun om sex med meg, men jeg lot som jeg sov på sofan, jeg har ikke tenning på henne mere, og det var mer som en hevnaksjon jeg gjorde det. Vi har kommet så langt at jeg har funnet meg ei leilighet, for å slippe å se og høre venninna til dama mi har sex i mitt eget hus. Jeg har tidligere hjulpet mange par og single med sine problemer, men nå står jeg selv fast og er litt forvirra og rådvill😋
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Mener noen av dere at man skal ha sex av plikt? Selv om man har null lyst og følelser? Hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 5d9d7...6a7
Bamseklemmer Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mener noen av dere at man skal ha sex av plikt? Selv om man har null lyst og følelser? Hadde jeg aldri gjort. Ikke jeg iallefall, før hadde vi koder som utrykte lysten på sex med hverandre, det fungerte meget bra. Men det er jo enkleste sak i verden å se om noen har lyst på sex eller bare vil ha kos og kyss uten sex da😋Men det kreves kommunikasjon! 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener noen av dere at man skal ha sex av plikt? Selv om man har null lyst og følelser? Hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 5d9d7...6a7 Nei. Men da bør man forvente å bli singel ganske fort. Hvorfor vil du uansett være i et forhold der du har null lyst og følelser? Er man i et forhold med ulik sexlyst har man en jobb å gjøre, sammen. Fungerer det ikke er det en umulig oppgave for den med høyere libido å forbli i forholdet og samtidig ha det bra med seg selv. Å daglig bli avvist av den man elsker skader mer enn man kanskje skulle tro. Anonymkode: 1f99f...66f 7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 51 minutter siden, AnonymBruker said: Mener noen av dere at man skal ha sex av plikt? Selv om man har null lyst og følelser? Hadde jeg aldri gjort. Anonymkode: 5d9d7...6a7 Men hva i all verden gjør du i et forhold da egentlig?? Hva er vitsen liksom for den du er sammen med, han har et stort behov for sex og du vil ikke ha sex. Det er jo helt meningsløst Anonymkode: 63261...4e2 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva i all verden gjør du i et forhold da egentlig?? Hva er vitsen liksom for den du er sammen med, han har et stort behov for sex og du vil ikke ha sex. Det er jo helt meningsløst Anonymkode: 63261...4e2 👍👍 Anonymkode: c997c...8d4 2
SnillScorpion Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 Sex er veldig stor del av ekteskap/forhold men er ikke alt. Alle har sine unike tilfellene. Sex er bare et av standard problemene i dagens forhold konfliktene. 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #13 Skrevet 10. september 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva i all verden gjør du i et forhold da egentlig?? Hva er vitsen liksom for den du er sammen med, han har et stort behov for sex og du vil ikke ha sex. Det er jo helt meningsløst Anonymkode: 63261...4e2 Er hele poenget med et forhold sex?Vedder på at du er mann.Hva om partneren din blir syk og ikke orker/er i stand til sex, hadde du dumpet vedkommende tvert da? EGOIST Anonymkode: 5d9d7...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #14 Skrevet 10. september 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Et og et halvt år der jeg ble «nektet» sex fra mannen min. Sorgen og frustrasjonen ble bare større og større, og bitterheten tok overhånd. Men, jeg tok ansvar og begynte å virkelig uttrykke hva det gjorde med meg, hva jeg ville, og spurte ham hva han tenkte og ville. Nå snakker vi masse sammen om temaet, og jobber med å finne tilbake til hverandre. Det har blitt bedre, men det er langt igjen. Med eksen var det jeg som ikke orket å ha sex etterhvert... Det var fordi alle følelsene mine for ham forsvant. De kom aldri tilbake. Anonymkode: 1f99f...66f Når folk bruker uttrykket «sorg» om følelsene i en slik situasjon, lurer jeg alvorlig på om de vet hva ordet betyr. Det norske språket er åpenbart i forfall. Anonymkode: 69d37...0ff
exictence Skrevet 10. september 2019 #15 Skrevet 10. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk bruker uttrykket «sorg» om følelsene i en slik situasjon, lurer jeg alvorlig på om de vet hva ordet betyr. Det norske språket er åpenbart i forfall. Anonymkode: 69d37...0ff Tenker jeg og.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #16 Skrevet 10. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk bruker uttrykket «sorg» om følelsene i en slik situasjon, lurer jeg alvorlig på om de vet hva ordet betyr. Det norske språket er åpenbart i forfall. Anonymkode: 69d37...0ff Man kan oppleve tap av et sexliv som en sorg, det er ikke merkelig i det hele tatt. Sorg er knyttet til tapsopplevelser. Er forøvirg gift på 36 året og har hatt et sexløst ekteskap de siste 5-10 årene. Er veldig tungt. Jeg er mann på 59 og har store behov, men kona er helt ferdig med sex. Hun er midt i overgangsalderen (55 år) nå og det gjør alt bare verre. Anonymkode: 67a69...c26 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #17 Skrevet 10. september 2019 8 timer siden, SnillScorpion skrev: Sex er veldig stor del av ekteskap/forhold men er ikke alt. Alle har sine unike tilfellene. Sex er bare et av standard problemene i dagens forhold konfliktene. For mange kommer sex et godt stykke ned på listen over de viktigste tingene i et forhold, særlig for middelaldrende par i 40-50-årene. Så du tar nok feil der (hvis du mener å uttale deg om mer enn din egen subjektive oppfatning). Anonymkode: 69d37...0ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #18 Skrevet 10. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For mange kommer sex et godt stykke ned på listen over de viktigste tingene i et forhold, særlig for middelaldrende par i 40-50-årene. Så du tar nok feil der (hvis du mener å uttale deg om mer enn din egen subjektive oppfatning). Anonymkode: 69d37...0ff Derfor skal ikke jeg etablere meg med noen i den aldersgruppen. Takk!😊 Anonymkode: c997c...8d4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #19 Skrevet 10. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan oppleve tap av et sexliv som en sorg, det er ikke merkelig i det hele tatt. Sorg er knyttet til tapsopplevelser. Er forøvirg gift på 36 året og har hatt et sexløst ekteskap de siste 5-10 årene. Er veldig tungt. Jeg er mann på 59 og har store behov, men kona er helt ferdig med sex. Hun er midt i overgangsalderen (55 år) nå og det gjør alt bare verre. Anonymkode: 67a69...c26 Sorg sier også noe om styrken i opplevelsen, og omfatter selvsagt ikke enhver nedstemthet - f.eks. fordi forholdet til partner eller andre medmennesker periodevis skranter. Hvis ordet brukes slik som her, har vi snart ikke ord for virkelig sorg. Anonymkode: 69d37...0ff
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #20 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Derfor skal ikke jeg etablere meg med noen i den aldersgruppen. Takk!😊 Anonymkode: c997c...8d4 God ide, håper du ikke tilhører gruppen av gamle griser/grisinner - det er om mulig enda verre:) Anonymkode: 69d37...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå