Gå til innhold

Hvilken pulsklokke burde jeg kjøpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å kjøpe pulsklokke ganske lenge nå, mye fordi jeg trener en del, og er nysgjerrig på søvn. Så er spørsmålet: Hvilken pulsklokke bør jeg gå for? Jeg har sett litt på fitbit versa 2 (kommer 23. September) og vurderer denne. 

Hva bruker dere? 

Anonymkode: 81147...7c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fitbit versa 2 er ikke en pulsklokke, men en såkalt aktivitetsklokke. Så det spørs hva som er viktig for deg. Jeg ser den klokken har stort fokus på søvn, men som pulsklokke er den ikke godt egnet. 

Pulsmåling  på håndleddet er ubrukelig når det kommer til trening. Den klarer ikke fange opp raske pulsstiginger. Så da må man ha mulighet til å koble til ekstern pulsmåler, og det tror jeg ikke denne har. 

I tillegg har ikke denne klokken innebygget gps, så du er nødt til å ha med deg mobilen...

Jeg ville mao gått for noe annet om det å bruke den til trening er viktig for deg. 

Jeg har Garmin Forerunner 645, og mannen har Garmin Voviactive 3. Vi er begge kjempefornøyde. 

Anonymkode: daabd...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har garmin vivoactive 3 og er veldig glad i den. Den er liten/flat, og har alle funksjoner jeg trenger til trening og hverdags.

Anonymkode: de1f5...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd noe annet, så har ikke noe å sammenligne med, men Garmin 245 Music liker jeg veldig godt. På den kan man legge inn musikk også, så slipper du å ha med mobil for å spille av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med fitbit ionic. 

Tracker søvn, skritt, kalorier, aktive minutter og mer! 

Når det kommer til søvn får den både med seg hvor mange timer og minutter, puls, og kvalitet på søvnen. Veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...