AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Men ungene vil.. Jeg veier 60 kilo og føler meg som en stranda hval. Er i gang med trening og et sunnere kosthold. Har per dd ingen badedrakt, kun bikini og nå vil barna gå i basseng til uka. Misliker offentlige dusjer, garderober og det å sprade rundt halvnaken i bassengområde. Er man en dårlig forelder om man styrer unna slikt? Må man bare suck it up liksom? Anonymkode: 26128...42a
Gjest MadameDeRosa Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Hvor høy er du? 60 kg er ikke mye.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Hvor høy er du? 60 kg er ikke mye. 160 cm Anonymkode: 26128...42a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Kan du ikke stå på land mens ungene bader om du ikke selv ønsker å bade? Eller er ungene så små at du må være ute i vannet med dem? Anonymkode: 82ba0...e47
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Skjønner deg godt. Jeg bruker badeshorts og bikinioverdel for å ikke føle meg så naken. Kunne det vært et alternativ? Anonymkode: 6e4f2...341 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke stå på land mens ungene bader om du ikke selv ønsker å bade? Eller er ungene så små at du må være ute i vannet med dem? Anonymkode: 82ba0...e47 Minste er bare 5 år. Reglene tilsier at barn under 12 må følges av en badende voksen Anonymkode: 26128...42a
The Kitten Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Helt ærlig syns jeg du bare skal ta deg sammen. Ingen bryr seg om hvor "stor" du er. Skrev stor i hermetegn fordi 60 kg virkelig ikke er mye. 27
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Tenker det er helt og holdent ditt valg. Om du ikke ønsker å dra i svømmehallen er det helt forståelig og greit. Evt kan du jo spørre om barna kan være med noen andre? F.eks tanter/far/foreldre til venner. 1
The Kitten Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 4 minutter siden, Hubbie skrev: Tenker det er helt og holdent ditt valg. Om du ikke ønsker å dra i svømmehallen er det helt forståelig og greit. Evt kan du jo spørre om barna kan være med noen andre? F.eks tanter/far/foreldre til venner. Det er faktisk viktig at barn lærer seg å bli trygge i vann. Da må faktisk moren legge egen usikkerhet til side. 11
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Det er faktisk viktig at barn lærer seg å bli trygge i vann. Da må faktisk moren legge egen usikkerhet til side. Barna kan lære å svømme andre steder. Jeg lærte å svømme først i havet 😊
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 Er bonusmor til 3 å de elsker at jeg er med i bassenget og på stranden til tross for at jeg veier omtrent 85 kilo på 162cm. Vi leker, tar vannskiler, hopper og tøyser. De bader kun ilag med oss og når jeg i fjor sommer spurte hvorfor fikk jeg til svar at det er så kjedelig å gjøre det hos mamma fordi hun bader ikke selv. Mamma er vel 168cm og størrelse Small. Anonymkode: af3af...421 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 Du er slankere enn de fleste mødre som går i svømmehallen med barna sine. Jeg jobber som badevakt og ser halvnakne folk dagen lang, med dine 1. 60 så er ikke 60 kg mye. Tenk hvor glade barna dine blir for å få badet sammen med deg, og dere lager gode minner sammen. Ingen andre legger merke til hvordan kroppen din ser ut, alle har nok med seg selv. 😊 Anonymkode: 1b763...d9e 19
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #13 Skrevet 9. september 2019 Kjøp deg svart badedrakt med høy skjæring, da ser låra lengre og slankere ut. Anonymkode: 1b763...d9e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #14 Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, The Kitten skrev: Det er faktisk viktig at barn lærer seg å bli trygge i vann. Da må faktisk moren legge egen usikkerhet til side. Barna kan også bli trygge i vann om noen andre tar dem med, f.eks pappaen 😊 det må ikke være mor. Anonymkode: 6e4f2...341 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #15 Skrevet 9. september 2019 Og vi undres hvorfor barn langt ned i barneskolealder er usikker på egen kropp, og tør ikke dusje sammen med andre barn? Som forelder har du ansvar for å skape sunne, trygge barn. Hvis du, som er så slank, er usikker på egen kropp at du ikke kan bade med dine barn, er det ikke rart at barn har et forvrengt syn på hva en normal kropp er. Ja, suck it up, og bad med ungene dine! Du er ingen strandet hval! Finnes mye i badetøy, finn noe du liker. Helt greit at man ikke vil bade i bikini. Anonymkode: dcd98...db1 23
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 Egosentrert det. Er selv 160 og veier 73. Barna mine elsker bassenget, og jeg kunne aldri ha tatt det vekk i fra de på grunn av min usikkerhet! Anonymkode: ab7a9...b87 11
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 Jeg har bakteriefobi og spyr nesten av tanken på å gå i bassenget. Men nå har jeg fått barn og blir pent nødt til å gå i svømmehallen. Tjukk er jeg også. Anonymkode: 06a91...3fc 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Jeg veier 135 kg og er 170 høy. Går i bassenget og er til og med instruktør i baby- og småbarnssvømming. Hos oss slipper ingen unna med å dusje med badeklærne på, og det går veldig fint. Når alle må er det nesten enklere ser det ut til.. Anonymkode: c9a72...c53 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #19 Skrevet 9. september 2019 Skjønner deg godt, selvom folk er større enn deg, føler man seg likevel som man gjør. Kan du ha badedrakt og shorts? Jeg har søkt på modest swimsuits på ebay, og der hadde de en tunika/kjole med korte armer og bukse til knærna. Jeg kjøpte en med fulle armer og fulle bein, men ville kanskje følt meg komfortabel i den jeg nevnte også. lettere å ha det gøy når man føler seg komfortabel Anonymkode: 66b58...9b7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #20 Skrevet 9. september 2019 Man trenger faktisk ikke å gå i svømmehallen. Kan ikke far/onkel/tante/besteforeldre etc gjøre det? Jeg har aldri vært i svømmehall med mine, annet enn på kanten. Anonymkode: 96a7e...34c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå