AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Trenger gode unnskyldninger for å ikke dra i svigermors begravelse når den dagen kommer. Anonymkode: b8796...ac8 2
Populært innlegg Maleficenta Skrevet 8. september 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger gode unnskyldninger for å ikke dra i svigermors begravelse når den dagen kommer. Anonymkode: b8796...ac8 Fins ingen. Eneste er om du skiller deg fra sønnen hennes. Er du glad i sønnen hennes så kommer du om ikke annet som støtte for han. Ærlig talt. Svigermonsteret kan uansett ikke plage deg mer etter hun er under torva. 65
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 At svigermor hadde skrevet i testamentet at hun ikke ønsket deg der. Anonymkode: 14864...4f3 19
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Du får se på det som en feiring, og lime på deg noen tårer. Anonymkode: f6d17...9e1 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Skjerp deg og støtt mannen og barna dine, de har mistet sin mor og bestemor.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Fins ingen. Eneste er om du skiller deg fra sønnen hennes. Er du glad i sønnen hennes så kommer du om ikke annet som støtte for han. Ærlig talt. Svigermonsteret kan uansett ikke plage deg mer etter hun er under torva. Hun har nå ikke vært verdens beste mor heller. Anonymkode: b8796...ac8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 Er det noen svigermødre som føler seg truffet her eller har alle som svarer her et godt forhold til svigermor? Anonymkode: b8796...ac8 5
Arabella Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Jeg hadde et godt forhold til min svigermor. Dessverre døde hun brått like etter at hennes tredje barnebarn var født.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg hadde et godt forhold til min svigermor. Dessverre døde hun brått like etter at hennes tredje barnebarn var født. Fint for deg, nå er jeg svigermor selv jeg har flere sviger døtre og har et kjempegodt forhold til de alle. Er det noe jeg har lært av svigermonster så er det hvordan man ikke skal oppføre seg. Og hun har vært mye av årsaken til mannen min sine psykiske problemer og slitasje på forholdet vårt. Anonymkode: b8796...ac8 5
mammahjarte Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 At du ikkje har lyst er god nok grunn. Vist du ikkje har noko fint å sei om ein person er det litt upassande å væra der for å visa respekt når du uansett ikkje hadde det? Med mindre du må og bør væra der for andre som synest sorga er stor. Kanskje du burde dra bare på grunn av det? Ellers er gode grunnar, akutt sjukdom. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 Det finnes helt enkelt ingen gode nok unnskyldninger. Eneste måtte i så fall være om du var sengeliggende med sykdom. Voks opp. Når dama er død slipper du å forholde deg til henne i egen person. Om du ikke greier å gå i begravelsen hennes sier det antagelig mer om deg enn om henne. (Jeg har både svigerdatter og svigersønn, og har et godt forhold til både dem og egne barn, bare så det er sagt.) Anonymkode: 19856...208 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #14 Skrevet 8. september 2019 Egen død, skilsmisse, innlagt på sykehuset. Om ikke oppfører man seg som man er over 5 år. Anonymkode: 6b8a0...44d 11
tussi84 Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 Å droppe begravelsen er ikke greit, uansett hvor mye faenskap du mener hun har gjort mot deg eller sønnen sin. Dama er død. Får ikke gjort noe mer. Din partner og evt barn skal vel gå? Da blir du i det minste med for å støtte dem.. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 Du må ingenting, men hvis mannen din trenger støtten er det vel et lite offer? Må da være enklere å overvære en begravelse til noen du ikke bryr det om, enn det vanligvis er? Hør med mannen din. Er han enig, så kjør på. Trenger du en unnskyldning, så er magesjau tingen. Anonymkode: 63fd9...b43
Bix Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 (endret) Man har unnvikende unnskyldninger, der man beklager så mye at man ikke kunne komme likevel, selv om man prøvde så godt man kunne - forteller man at man akkurat den dagen ble bortført av rosagrønne aliens i en flygende tallerken, burde dette være en god nok forklaring. Så har man ærlige unnskyldninger, der man sier rett ut at man hatet denne personen, og ville foretrukket å bli gjennomstekt i en fransk stekeovn fremfor å gå i vedkommendes begravelse. Til slutt har man et tredje alternativ: Å komme i begravelsen - om ikke annet, så av respekt for at hun faktisk var moren til noen man setter pris på; det er tross alt ikke så ofte noen blir begravet. Endret 8. september 2019 av Bix 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger gode unnskyldninger for å ikke dra i svigermors begravelse når den dagen kommer. Anonymkode: b8796...ac8 At du ikke vil? Enten så får du være voksen nok til å stå for egne meninger, Ts (når en er gift så er en såpass voksen at en får tåle den støyten eller resignere som pingle for evig), eller så får du begi deg ned på nivå med de nedrige i samfunnet og lyve, svindle og late som. Ditt valg, for all del. Svigermor gir uansett av åpenbare grunner blanke i om du dukker opp. Hun er nemlig død. Anonymkode: f3231...db6 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #19 Skrevet 8. september 2019 7 minutter siden, Bix skrev: Man har unnvikende unnskyldninger, der man beklager så mye at man ikke kunne komme likevel, selv om man prøvde så godt man kunne - forteller man at man akkurat den dagen ble bortført av rosagrønne aliens i en flygende tallerken, burde dette være en god nok forklaring. Så har man ærlige unnskyldninger, der man sier rett ut at man hatet denne personen, og ville foretrukket å bli gjennomstekt i en fransk stekeovn fremfor å gå i vedkommendes begravelse. Til slutt har man jo muligheten å komme i begravelsen - om ikke annet, så av respekt for at hun faktisk var moren til noen man setter pris på; det er tross alt ikke så ofte noen blir begravet. Denne var god 🤣🤣 jeg ser den med respekten. Anonymkode: b8796...ac8
mammahjarte Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: At du ikke har lyst er god nok grunn?? Er du 4 år eller?? Voksne mennesker må da klare å vise på mannen og ungene såpass respekt at hun selvsagt går i begravelsen! For det er det voksne mennesker gjør! Å være voksen betyr av og til å gjøre ting du ikke har så lyst til,men du gjør det likevel. Anonymkode: 536bb...fe5 4 åringer blir tvunget, vaksne kan velje sjølv. Min mor var ikkje i begravelsen til sin mor. Bestemor var diverre ikkje eit godt menneske. Man må ikkje dra. Det er ikkje ei plikt. Det er høflig å heva seg over det for andre. Er man glad i resten av familien hever man seg over det og bidrar positivt rundt dei som har det mest vondt. Men man må ingenting. Teit å dikte opp renneræv for å unngå bli brydd. Sei det heller som det er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå