Gå til innhold

Lys eller ikke lys?

Foretrekker du å ha lyset av eller på når du har sex?  

2 stemmer

1. 1. Foretrekker du å ha lyset av eller på når du har sex?

• Av
      15
    • 14

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, mannen min syns det er kjedelig å ha sex i mørket, mens jeg foretrekker mørket fordi da kan jeg innbilde meg i andre omgivelser og med en penere og yngre kropp, jeg liker ikke kroppen min... :-? :-(

Er jeg sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel ikke sær, men sliter kanskje litt med forholdet til kroppen din? Du bør nok tenke litt annerledes der.

Vi har stort sett alltid lyset på og det gjør meg ingenting. Liker det egentlig best :)

Jeg har jo mine skavanker jeg også og noen kilo til overs, men min sambo valgte jo meg :) Også av andre grunner. Dessuten ser han meg naken flere ganger enn når vi har sex.

Skrevet

Jeg foretrekker lyset på, halve gleden er jo å se partneren. Og det er jo ikke som om han ikke vet hvordan kroppen din ser ut heller.

Skrevet

Vanligvis liker jeg å ha lyset på, men nå som jeg er gravid foretrekker jeg å ha lyset av. Føler meg ikke akkurat toppers om dagen...

Skrevet

Varierer veldig!

Skrur ikke på lyset hvis det er av og omvendt!

Kommer ann på!

Gjest gjest1
Skrevet

Lyset skal være på! Man skal ikke skamme seg over kroppen sin. Menn er visuelle vesener og jeg skjønner godt at han synes det er kjedelig å ikke kunne se deg når dere elsker. Du trenger å øve. Øve og øve. I begynnelsen vil det være litt ukomfortabelt for deg, men etter hvert vil du godta at det er trygt og slutte å være redd for at han skal se deg mens dere elsker.

Det gjelder alle "fobier". Man må øve og øve helt til hjernen er omprogrammert.

Lykke til!

Skrevet

Det kommer helt ann på situasjonen... men helst lyset på men min kjære liker å ha lyset av...

Skrevet

Lyset er selvsagt på da, man små jo se partneren. Hender av og til vi gjør det om det er mørkt, men det er som regel om vi gjør det et sted det ikke er lys, feks ute.

Skrevet

jeg foretrekker helt klart å ha lyset på, kontakt og samspill med partneren er alfa omega for min del.

har hatt sex en gang uten lyset på tror jeg, og det syntes jeg ikke noe om.

da må de i tilfelle være med bevisst innstilling om å fjerne synet som en sans for å øke de andre sansene. men helst ikke.

Gjest Gjesters
Skrevet
Huff, mannen min syns det er kjedelig å ha sex i mørket, mens jeg foretrekker mørket fordi da kan jeg innbilde meg i andre omgivelser og med en penere og yngre kropp, jeg liker ikke kroppen min... :-? :-(

Er jeg sær?

Synes egentlig du skal tenke helt annerledes. Det faktum at mannen din vil ha lyset på betyr egentlig at han vil se DEG og DIN kropp - og bakgrunnen for dette er selvfølgelig at han TENNER på synet av deg.

Så slapp av og nyt sexen....

Gjest Emera
Skrevet

Lyset av.

Jeg liker å sanse uten å se...

Gjest gjesta
Skrevet
Varierer veldig!

Skrur ikke på lyset hvis det er av og omvendt!

Kommer ann på!

:Nikke:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ikke helt av og heller ikke helt på.. sånn litt dunkelt hadde vel vært det beste, selv om jeg som regel har lyset av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...