AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Har ikke hatt mange partnere bare 4, men han siste vet hva han gjør på for å si det sånn. Skikkelig bra sex og jeg trodde jeg hadde hatt bra sex med han før han. Forundret. Hva er deres erfaring? Anonymkode: d411e...08b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt mange partnere bare 4, men han siste vet hva han gjør på for å si det sånn. Skikkelig bra sex og jeg trodde jeg hadde hatt bra sex med han før han. Forundret. Hva er deres erfaring? Anonymkode: d411e...08b Hva gjør han som er så bra? I forhold til de andre? Anonymkode: 8d16e...489
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Stor forskjell ja. Tenkte at jeg hadde hatt bra sex før jeg traff mannen min, men nå tenker jeg at de færrest vet hvor utrolig godt sex kan være. Det er liksom noe helt annet, han har full kontroll på meg og orgasmene mine, han får meg til å føle meg så latterlig deilig, vi har det gøy, intenst, alle lukter og smaker bare stemmer. Jaja. Og om et kvarter er han ferdig med å se fotball... Anonymkode: e5d41...2a1 2
visp Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Dere er jo to. Det er samspillet og kjemien som er utslagsgivende. 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Har vel med forelskelse å gjør. Jo mer forelsket.-> jo mer magisk. Prøv. Å ligge rundt uten følelser gir nix nada. Anonymkode: 48525...fae 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør han som er så bra? I forhold til de andre? Anonymkode: 8d16e...489 Synes spesielt at han hadde min nytelse i fokus og det han gjorde passet meg. Er 4 gangen vi har sex nå og blitt bare bedre og bedre. Anonymkode: d411e...08b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Akkurat som om det er partneren som har hovedansvaret for at du har god sex. Damer bør lære seg å forsyne seg selv. Anonymkode: cb099...f56 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som om det er partneren som har hovedansvaret for at du har god sex. Damer bør lære seg å forsyne seg selv. Anonymkode: cb099...f56 Enig, men en ego sexpartner som bare tenker på seg selv er ikke særlig positiv synes jeg. Anonymkode: d411e...08b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #9 Skrevet 9. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat som om det er partneren som har hovedansvaret for at du har god sex. Damer bør lære seg å forsyne seg selv. Anonymkode: cb099...f56 Selvfølgelig, det er ikke enten/eller. Han har ansvar, jeg har ansvar og vi har ansvar sammen. Med andre ord: Det hjelper at han er god i senga, det hjelper at jeg er god i senga og det hjelper at vi har god kjemi og får frem det beste i hverandre. "Forsyne seg" av en mann som er kjedelig i senga og man ikke har veldig god kjemi med...nei, det funker ikke. Anonymkode: e5d41...2a1
Whistler Skrevet 9. september 2019 #10 Skrevet 9. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: .......... Det er liksom noe helt annet, han har full kontroll på meg og orgasmene mine, han får meg til å føle meg så latterlig deilig, vi har det gøy, intenst, alle lukter og smaker bare stemmer. Jaja. Og om et kvarter er han ferdig med å se fotball... Anonymkode: e5d41...2a1 Du er forelsket du!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #11 Skrevet 9. september 2019 Etter jeg ble singel trodde jeg faktisk at det skulle bli gøy å ha sex med noen andre (etter 10 år i forhold) men nei, tenker bare på exen. FAEN Anonymkode: 5d5e3...d41
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #12 Skrevet 9. september 2019 8 minutter siden, Whistler skrev: Du er forelsket du! Ja det er jeg, men det har jeg vært i andre også. Er nok ikke så "enkelt". Anonymkode: e5d41...2a1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #13 Skrevet 12. september 2019 Jeg har fått høre at jeg er så god i senga av de fleste jeg har vært sammen med. Jeg er utstyrt under snittet, både i lengde og tykkelse. Men de sier at den treffer så godt. Tror de mener g-punktet. Dessuten er jeg veldig glad i å slikke, og setter æren i å gi orgasmer. Har fått 5 stk til å sprute for første gang. Men ikke hun jeg er sammen med nå. Poenget er at størrelse har lite å si, men man må ønske og ville gi partneren en god opplevelse. Anonymkode: a30ed...468 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå