AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #21 Skrevet 9. september 2019 Dersom du er så opptatt av at musa skal være trang regner jeg med at du har ganske liten penis Anonymkode: b5dc5...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #22 Skrevet 9. september 2019 Elendig kopi av negerpikktråden Anonymkode: e9efa...800 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #23 Skrevet 9. september 2019 Når skal indre verdier begynne å telle. Hvordan man er, snakker med folk, hvilke verdier man har. Ikke hvordan kroppen er, puppene ser ut, penisen eller vaginaen. Hvor svikter det totalt i dagens samfunn når dette skal telle?? Blir ikke folk forelsket lengre? Føler de ikke for å være god, kjærlig, snill og varte opp partneren sin lengre? Er det bare det ytre folk faller for i dag?? Her må noe gjøres for dette er ikke bra for noen. Anonymkode: 60753...54a 7
GrønnNellik68 Skrevet 9. september 2019 #24 Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skal indre verdier begynne å telle. Hvordan man er, snakker med folk, hvilke verdier man har. Ikke hvordan kroppen er, puppene ser ut, penisen eller vaginaen. Hvor svikter det totalt i dagens samfunn når dette skal telle?? Blir ikke folk forelsket lengre? Føler de ikke for å være god, kjærlig, snill og varte opp partneren sin lengre? Er det bare det ytre folk faller for i dag?? Her må noe gjøres for dette er ikke bra for noen. Anonymkode: 60753...54a Kunne ikke vært mer enig👍🏻👍🏻👍🏻 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #25 Skrevet 9. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Så trist at disse damene ikke likte deg da. Derfor var de trange. De tente ikke på deg og ble ikke opphisset nok. Ergo snurpet skjeden seg sammen. Trist for deg. Du ble ikke begjært. Anonymkode: 60753...54a Dette er bare tull. Tranghet har ikke noe med kåthet å gjøre. Vært med norske damer som var våte som fy og likevel trange.. Anonymkode: 5c950...697 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #26 Skrevet 9. september 2019 Herregud så glad jeg er som ikke er asiatisk kvinne. Så mye dritt de må oppleve med menn. Myten om at asiatiske damer er trangere startet med sexslaveri som en måte å få solgt mest mulig damer på. Tenk å være asiatisk og fortsatt måtte leve opp til det skjønnhetspresset, tenk å måtte få det slengt I ansiktet overalt, at det eneste du er verdt som asiatisk kvinne er knyttet til det du har mellom beina. De eneste tankene menn har om asiatiske kvinner er seksuelle. Menn som snakker sånn og tenker sånn om kvinner og putter den dritten i hodet på kvinner fra de er for unge til å ha sex, burde miste retten til å bruke penis på mennesker. Dere er undermenn og avskum som bidrar til å ødelegge selvtilliten til millioner av mennesker fordi dere ser på dem som underliv og ikke menneske. Anonymkode: bd047...c78 12
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #27 Skrevet 9. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så glad jeg er som ikke er asiatisk kvinne. Så mye dritt de må oppleve med menn. Myten om at asiatiske damer er trangere startet med sexslaveri som en måte å få solgt mest mulig damer på. Tenk å være asiatisk og fortsatt måtte leve opp til det skjønnhetspresset, tenk å måtte få det slengt I ansiktet overalt, at det eneste du er verdt som asiatisk kvinne er knyttet til det du har mellom beina. De eneste tankene menn har om asiatiske kvinner er seksuelle. Menn som snakker sånn og tenker sånn om kvinner og putter den dritten i hodet på kvinner fra de er for unge til å ha sex, burde miste retten til å bruke penis på mennesker. Dere er undermenn og avskum som bidrar til å ødelegge selvtilliten til millioner av mennesker fordi dere ser på dem som underliv og ikke menneske. Anonymkode: bd047...c78 Helt enig. Det er virkelig til å spy av. 🤮🤮🤮 Anonymkode: e4744...b2b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #28 Skrevet 9. september 2019 https://www.google.no/amp/s/blazerfanzine.no/2017/03/06/rasistisk-fetisjering/amp/ Les denne, alle sammen! Kvinneguiden er nevnt. Ikke overraskende, for å si det sånn! Anonymkode: e4744...b2b 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #29 Skrevet 9. september 2019 Jeg synes thai damer har vært skuffende lite trange, uansett om de har vært godt brukt eller lite brukt. Anonymkode: f5395...0ca 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #30 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes thai damer har vært skuffende lite trange, uansett om de har vært godt brukt eller lite brukt. Anonymkode: f5395...0ca Men du selv er vel totalt oppbrukt og utbrukt?! Anonymkode: e4744...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #31 Skrevet 9. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du selv er vel totalt oppbrukt og utbrukt?! Anonymkode: e4744...b2b Nei ikke helt Anonymkode: f5395...0ca
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #32 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke helt Anonymkode: f5395...0ca Nuvel 🤣 Anonymkode: e4744...b2b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #33 Skrevet 9. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nuvel 🤣 Anonymkode: e4744...b2b har du det helt bra med deg selv i dag? Anonymkode: f5395...0ca
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #34 Skrevet 9. september 2019 Har ikke noe å si.. kommer an på hvordan du er bygd der nede Anonymkode: 36987...c68
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #35 Skrevet 9. september 2019 På 8.9.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev: Har alle thaidamer trang mus? Noen tanker? Er ei jeg har veldig lyst på, men håper at hun er ordentlig trang mus. Hadde blitt skuffet om hun hadde hatt en typisk norsk vid mus. Anonymkode: 3166c...c11 Vet ikke. Trodde det var mer slanger i Thailand. Ikke noen vide mus her jeg bor, kanskje ute i garasjen Anonymkode: 98613...b67 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #36 Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tull. Tranghet har ikke noe med kåthet å gjøre. Vært med norske damer som var våte som fy og likevel trange.. Anonymkode: 5c950...697 Så absolutt. Skjeden utvider seg når kvinnen har det bra, er tent på deg, liker det mannen gjør og ikke ligger der redd, ukåt og spenner musklene. Anonymkode: 60753...54a 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #37 Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så glad jeg er som ikke er asiatisk kvinne. Så mye dritt de må oppleve med menn. Myten om at asiatiske damer er trangere startet med sexslaveri som en måte å få solgt mest mulig damer på. Tenk å være asiatisk og fortsatt måtte leve opp til det skjønnhetspresset, tenk å måtte få det slengt I ansiktet overalt, at det eneste du er verdt som asiatisk kvinne er knyttet til det du har mellom beina. De eneste tankene menn har om asiatiske kvinner er seksuelle. Menn som snakker sånn og tenker sånn om kvinner og putter den dritten i hodet på kvinner fra de er for unge til å ha sex, burde miste retten til å bruke penis på mennesker. Dere er undermenn og avskum som bidrar til å ødelegge selvtilliten til millioner av mennesker fordi dere ser på dem som underliv og ikke menneske. Anonymkode: bd047...c78 Asiatiske menn tenker vel ikke slik som dette? Er vel heller de fra vesten... Men ja, jeg synes det er motbydelig og kvalmt at folk tenker på denne måten.. Mister totalt respekten. Anonymkode: 26d9a...80d 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #38 Skrevet 9. september 2019 Du er uvanlig liten nordkuk som bekymrer deg? Anonymkode: fe33f...79c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #39 Skrevet 9. september 2019 Høres ut som du er en liten tass. Både i hodet og k............ Anonymkode: e7b23...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #40 Skrevet 9. september 2019 Ts her. Ikke meningen å fornærme thaidamer. De er flotte mennesker. Og en god match for meg tror jeg. Siden min penis er kun 9 cm lang og 10 i omkrets så er en trang mus det ideelle for meg. Anonymkode: 3166c...c11 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå