Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 bandet som er med i Omo color reklamen, eller bare ligner de?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Man kan jo lure? Jeg har store problemer med å akseptere Wig Wam som en seriøs gruppe, Omo-color-bandet føles jo mer troverdig, på mange måter. Og begge gruppene er jo pinlig opptatte av image.
Gjest Embla s Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Man kan jo lure? Jeg har store problemer med å akseptere Wig Wam som en seriøs gruppe, Omo-color-bandet føles jo mer troverdig, på mange måter. Og begge gruppene er jo pinlig opptatte av image. Tror ikke Wig Wam er mer opptatt av image en veldig mange andre band. Hvorfor klarer du ikke å ta de seriøst?
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 Tror ikke Wig Wam er mer opptatt av image en veldig mange andre band. Hvorfor klarer du ikke å ta de seriøst? Det har vel mest med kostymer etc. å gjøre. Musikken er definitivt ikke min greie, men det er mer smak og behag enn noe annet.
Gjest Embla s Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Det har vel mest med kostymer etc. å gjøre. Musikken er definitivt ikke min greie, men det er mer smak og behag enn noe annet. Ok. Musikken er heller ikke min bag, men det er vel lite tvil om det er seriøst i sin genre (glamrock..)
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Da må jeg nok bare si at det er glamrock generelt jeg har litt problemer med. Kanskje rett og slett et kulturkræsj for meg som for det meste hører på house og electronica (uten at jeg ikke liker andre ting), der image kanskje ikke er like framhevet.
Gjest Embla s Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Da må jeg nok bare si at det er glamrock generelt jeg har litt problemer med. Kanskje rett og slett et kulturkræsj for meg som for det meste hører på house og electronica (uten at jeg ikke liker andre ting), der image kanskje ikke er like framhevet. He he, skal ikke se bort fra det nei! (og image: musikken deres er faktisk bittelittegranne bedre når man hører den på radio kontra se de framføre den... Pussig? nei!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå