AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 IKM var torsdag - negativ test på fredag. Ingen mens i dag heller. Men så innmari menssmerter! Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er plaget med mye menssmerter når jeg har mensen pga endometriose. Men ingen blødning enda. Og jeg har så sinnsykt vondt! Tør ikke ta noe Ibux i tilfelle jeg er gravid. Jeg ligger og vrir meg, har så vondt. Noen som vet hva det kan være? Skal ta ny g-test på tirsdag hvis mensen ikke kommer i morgen. Anonymkode: 3d88f...e32
Pillowtalk Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Varmeflaske?🤷🏼♀️ Vet ikke hvorfor du er sen, kanskje sen eggløsning denne mnd?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #3 Skrevet 9. september 2019 8 timer siden, Pillowtalk skrev: Varmeflaske?🤷🏼♀️ Vet ikke hvorfor du er sen, kanskje sen eggløsning denne mnd? Ja, hadde varmeflaske. Gikk over til slutt i går. Etter en hel dag med smerter. Ingen mens enda. Får bare vente og se. Tar en test i morgen. Så krysser fingrene Anonymkode: 3d88f...e32
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #4 Skrevet 9. september 2019 Ta Paracet da vel? Anonymkode: e00d7...de3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Paracet er faktisk lov. Men eg synest ikkje det hjelper da... Anonymkode: 2a9c8...d77
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #6 Skrevet 9. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta Paracet da vel? Anonymkode: e00d7...de3 Tåler ikke Paracet Anonymkode: 3d88f...e32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå