Gå til innhold

Hvilke stillinger liker dere menn best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 93677...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misjonær. Liker å kjenne på kroppen og ha lårene hennes klemt inntil sidene 😍 Da kan jeg og legge hodet inntil hennes og kose. Er ikke så glad i røff sex

Anonymkode: 2bd47...858

• Liker 11
Skrevet

doggy. Liker at kvinnen er bikkja mi. 

Anonymkode: c902a...856

• Liker 1
Skrevet

på siden. 

Anonymkode: 5b9b7...3e5

• Liker 3
Skrevet

Misjonær

Anonymkode: fa6a4...b0b

Skrevet

Misjoner og ri🤣

Anonymkode: f35dc...05d

Skrevet
1 hour ago, Jarle said:

At dama rir meg 😊

Samme her. Det er den absolutte favoritten, og jeg går aldri lei av den. Elsker å ha to deilige pupper dinglende forran ansiktet mitt.

Anonymkode: 2fa42...6fb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det er den absolutte favoritten, og jeg går aldri lei av den. Elsker å ha to deilige pupper dinglende forran ansiktet mitt.

Anonymkode: 2fa42...6fb

Hvordan rir man

Anonymkode: 491cc...a7e

Skrevet

Nr 1 Misjonæren (beina over skulderene mine)

Nr 2 At hun rir - begge veier

På siden er også digg. Jeg klarer ikke komme bakfra/stående.

Den egentlige favoritten: Liker veldig godt oralsex. At hun suger mens hun kiler og stryker pungen. Etterhvert slikker hun pungen mens hun stryker og masserer rumpeballene og lett rundt anus. Og så går hun helt ned og rimmer mens hun stryker pungen.

Anonymkode: 08b67...fbb

Skrevet
På 8.9.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Misjonær. Liker å kjenne på kroppen og ha lårene hennes klemt inntil sidene 😍 Da kan jeg og legge hodet inntil hennes og kose. Er ikke så glad i røff sex

Anonymkode: 2bd47...858

😍

Anonymkode: 67e01...167

• Liker 3
Skrevet

Kommer an på. Er det vilt og rått, gjerne tidlig i et forhold eller mer tilfeldig sex så ender jeg alltid i doggy. Når et forhold har satt seg og jeg er ordentlig glad i dama så er hovedtyngden på misjonæren, blikkontakten og kroppskontakten gir en ekstra dimensjon. Når forholdet er på hell eller sexlivet har begynt å dabbe av så foretrekker jeg å bli ridd. Å se henne i den posituren minner meg om at hun kan være sexy, dessuten slipper jeg å gjøre så mye.

Satt på spissen! I virkeligheten foretrekker jeg variasjon i alle faser av en sexrelasjon, jeg elsker for eksempel å bli ridd under den råe og ville førstegangssexen også, og jeg kan alltids bidra med knallhard doggy selv om jeg er litt lei av dama. Men i store trekk er det som i avsnittet over.

Anonymkode: 8c9bd...efd

• Liker 2
Skrevet

Bakfra der hun ligger flatt. Er så deilig å støte med myk rumpe mot meg og ha en pupp i hver hånd. 

Anonymkode: 9029a...f03

• Liker 3
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nr 1 Misjonæren (beina over skulderene mine)

Nr 2 At hun rir - begge veier

På siden er også digg. Jeg klarer ikke komme bakfra/stående.

Den egentlige favoritten: Liker veldig godt oralsex. At hun suger mens hun kiler og stryker pungen. Etterhvert slikker hun pungen mens hun stryker og masserer rumpeballene og lett rundt anus. Og så går hun helt ned og rimmer mens hun stryker pungen.

Anonymkode: 08b67...fbb

Hva er å rimme?

Anonymkode: 686cd...089

Skrevet

Misjonær, hvis jeg skulle valgt en stilling for resten av livet.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er å rimme?

Anonymkode: 686cd...089

Du er ny her skjønner jeg. Det er å slikke rumpehullet til noen. Veldig mye snakk om det på KG.

Anonymkode: eee2a...3f2

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

At hun ligger mellom benene mine, eller jeg mellom hennes. Avslappende og deilig ;) 

Gjest no-no-noir
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på. Er det vilt og rått, gjerne tidlig i et forhold eller mer tilfeldig sex så ender jeg alltid i doggy. Når et forhold har satt seg og jeg er ordentlig glad i dama så er hovedtyngden på misjonæren, blikkontakten og kroppskontakten gir en ekstra dimensjon. Når forholdet er på hell eller sexlivet har begynt å dabbe av så foretrekker jeg å bli ridd. Å se henne i den posituren minner meg om at hun kan være sexy, dessuten slipper jeg å gjøre så mye.

Satt på spissen! I virkeligheten foretrekker jeg variasjon i alle faser av en sexrelasjon, jeg elsker for eksempel å bli ridd under den råe og ville førstegangssexen også, og jeg kan alltids bidra med knallhard doggy selv om jeg er litt lei av dama. Men i store trekk er det som i avsnittet over.

Oi! Tror jeg akkurat forstod utviklingen i sexlivet vårt i det forrige forholdet mitt. Anders, er det deg? I så fall vil jeg at du skal vite at ... og jeg fortsatt har det vilt og rått etter alle disse årene 😅

Skrevet
42 minutter siden, no-no-noir skrev:

Oi! Tror jeg akkurat forstod utviklingen i sexlivet vårt i det forrige forholdet mitt. Anders, er det deg? I så fall vil jeg at du skal vite at ... og jeg fortsatt har det vilt og rått etter alle disse årene 😅

Haha. Jeg heter ikke Anders (eller ville jeg ha sagt det om jeg gjorde det?), men jeg har ingen problemer med å se at eksene mine kan ha mye råere og villere sex langt ut i sine forhold enn det de hadde med meg. Det er en svakhet jeg har. Jeg anser meg selv som svært god i senga i starten av en relasjon, men så dabber jeg veldig av og det er helt og holdent mitt ansvar, aldri dama sitt. Vet hva jeg gjør og er teknisk god, men gir ikke dama det hun trenger i form av begjær og initiativ, blir en kjedelig og lite kåt type rett og slett.

Men dette skulle handle om stillinger, hehe.

• Liker 1
Skrevet

Misjonær.

Den gir mest intimitet, kontakt og kos.

Varierer med doggy eller bakfra liggende på siden. Er ikke fremmed for 69 heller men storfavoritten er misjonær.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...