Gå til innhold

Hva er favorittleketøyet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke bruker noe kan spare seg for å kommentere.. spesielt at ekte vare er best, for det forutsetter å ha tilgang på ekte vare. Og det finnes tusenvis av grunner til at man ikke har det. 

Så jeg har lyst på anbefalinger til leketøy, siden jeg har kasta bort penger på litt dårlige greier i løpet av årene så skriv gjerne og hva slags stimuli den gir, og om det funker alene og eventuelt kan brukes sammen med partner 🙂 eller brukes på mann 🙂 

Min favoritt så langt er we-wibe, men det forutsetter en partner. Har egentlig mest erfaring med klitorisstimuli av vibrator så kunne gjerne tenke meg å utforske andre typer leker, men hvor starte? Er jo så mye søppel i den bransjen

Anonymkode: cf1c9...d4c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min 😉

Anonymkode: ae0e0...d23

Skrevet

Vibrator, hater dildo😂

Anonymkode: e809d...ce2

Skrevet

Jeg bruker en ballong-visp i musa😂

Anonymkode: 33cc6...ebe

Skrevet

👸

Anonymkode: 779ec...c64

Skrevet

Jeg kjøpte Womanizer for et par uker siden, og den er herlig både på egenhånd og sammen med partner. Til vanlig synes jeg egentlig at slike små vibrator-egg funker mer enn bra nok – men Womanizeren stiller i en litt egen liga. Det eneste som noen gang har fått meg til å squirte... Kun klitoris-stimuli, da – så om du er mest fan av dildo-leketøy er den ikke tingen. 😊

Anonymkode: 081af...709

• Liker 1
Skrevet

Dildo 

Anonymkode: 78911...91e

Skrevet

En helt ordinær vibrerende dildo med 'naturtro' fasong. Størrelsen er vel ørlite over gjennomsnittlig penisstørrelse. Den fikser både klitoris- og vaginale orgasmer, så da er jeg happy.

Anonymkode: 994c5...4cd

Skrevet

LEGO...... 

Anonymkode: 1613e...f82

• Liker 1
Skrevet

Veldig fornøyd med swan wand https://erotikknett.no/Vibrator/G-punkt-vibratorer/Swan---the-swan-wand

Den funker både utenpå og på innsiden... så sant du liker noe med litt tykkelse.

Veldig gode vibrasjoner og lydnivået er slettes ikke værst om du ser i sammenheng med styrken på vibrasjonene.
Det er først på max den lager en del lyd.
Har ikke prøvd den på en mann, er litt i samme båt som deg og har ingen tilgjengelig for øyeblikket, men har lest at mange menn liker litt kraftig vibrasjon på undersiden av penishodet, så den bør virke 😛

Er enig i at det er mye dårlig, men det ER ofte en sammenheng mellom pris og hva du faktisk får, det er ihvertfall min erfaring.

Anonymkode: 0473f...9f3

Skrevet

Dildo, womaniser

Anonymkode: 78911...91e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...