Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte høyttallere idag til en mann.

(ja har lagt tråd om det).

Han spurte under møte hvorfor jeg solgte den og jeg sa jeg har brukt den på bursdagen min en gang. Disse solgte jeg 13.00 på dagen. Samt som gan visste de var et halvt år gammle siden jeg skrev det på melding dagen før. 

nå er det kveld og klokka er 18.50.

denne personen sendte meg melding.  «Glemte å si gratulerer med dagen som var»

noe jeg syntes er rart. Aldri opplevd slikt før.

-mannen var i sykkel og så ikke ung ut! Jeg er selv 18.  Han så ut som 30-40 år gammel.

Jeg skjønner ikke helt meningen med at han sender meg dette så mange timer etter?

jeg så ikke bra ut da jeg leverte. Kom rett hjemmefra uten å fikse på meg. Hadde verken sminke eller fine klær. 

Hva skal dette bety

Anonymkode: b4640...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høflighet. 

Anonymkode: 02cff...878

• Liker 1
Skrevet

Du overtenker.

Anonymkode: 2a156...a0d

• Liker 1
Skrevet

Du sier takk, eller lar være å svare og går videre. Sender han flere meldinger, ja da ber du han slutte. Verre er det ikke. 

Skrevet

Nå spammer du. Historien er ikke så interessant

Anonymkode: ab7cd...60f

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Betyr kun, at han ville gratulere deg med dagen, verken mer eller mindre.

Skrevet
3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Betyr kun, at han ville gratulere deg med dagen, verken mer eller mindre.

Hmm skal prøve å svare takk...

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bedre om du ignorerer det? Skjønner ikke helt hvorfor du stresser over å ha fått meldingen og samtidig vil svare. Høyttalerne er solgt, han var enten høflig og litt manglende sosiale antenner ved å sende meldingen, eller interessert i en veldig ung dame. Uansett best å ignorere.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke svare..

Gjest Forumhei
Skrevet

Dere kvinner og overtekning😂😂

betyr ingen ting

god kveld😊

Skrevet
6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er vel bedre om du ignorerer det? Skjønner ikke helt hvorfor du stresser over å ha fått meldingen og samtidig vil svare. Høyttalerne er solgt, han var enten høflig og litt manglende sosiale antenner ved å sende meldingen, eller interessert i en veldig ung dame. Uansett best å ignorere.

Støtter opp under dette :tronderbart:

• Liker 1
Skrevet

Hva er du redd for? Eller hvorfor tenker du på det?

• Liker 1
Skrevet

Har svart mmm

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har svart mmm

Du svarte ham «mmm»? Hva faen?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor svarte du mmm ?

Er det vanlig å svare "mmm" når noen gratulerer med dagen som var?

Skrevet

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Søgni, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...