Gå til innhold

Er det urettferdig av meg å bli sur på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste følt at mannen min ikke har lyst på meg lenger. Det er alltid jeg som tar initiativ eller hinter til sex, i det siste har jeg følt meg veldig avvist. På dagen på lørdag begynte han faktisk å hinte litt selv og stemningen bygget seg opp til litt seinere på kvelden. Endelig skulle vi ha sex(en uke siden sist), så kommer han faen meg etter et halvt minutt!! Så da var det jo over..

Kjente jeg blei så utrolig skuffet, han vet jo at jeg har hatt veldig lyst i flere dager. Føler at han ikke tenkte på meg. Blir litt såret egentlig, føler meg ikke så veldig attråverdig etterpå akkurat. Føler meg som dritt 😛

Hva syns dere? Er jeg urimelig? 

Anonymkode: c9907...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også blitt skuffa😲 Han burde klart en runde til når han er så kjapp på avtrekkeren 

Anonymkode: 5ae70...ed5

Skrevet

Jeg hadde ledd av det og sagt at vi får gjøre det i morgen også. Ikke vits å lage dårlig stemning, da blir en hvertfall ikke lystig på sex. 

Anonymkode: cd6b3...94f

• Liker 2
Skrevet

Hva med å be han om å hjelpe deg i mål? "Jeg ble ikke helt ferdig jeg, kan du gi meg en hånd?" :vetikke:

Anonymkode: 61773...7d4

• Liker 2
Skrevet

Ja, du er dust

Mannen har da null kontroll på hvor fort han kommer. Men han kunne uansett hjulpet deg i mål etterpå

Anonymkode: 095a9...340

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, du er dust

Mannen har da null kontroll på hvor fort han kommer. Men han kunne uansett hjulpet deg i mål etterpå

Anonymkode: 095a9...340

Tull, det klarer menn fint å kontrollere. Det vet jeg, for det har han gjort flere ganger før. Men han ga faen 

Gjest Middelmådig
Skrevet

Han er dust. Så klart han har kontroll på når han kommer. Han er vel ikke 16 år. 

Han har nok mistet lysten på deg, sikkert kåt på en annen. Så bruker han deg bare som et ronk for sin egen del, for å tømme seg. 

Hadde blitt sykt skuffet og lei meg, og hadde gitt uttrykk for det. Spør han om han tror sex er et soloprosjekt.. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å be han om å hjelpe deg i mål? "Jeg ble ikke helt ferdig jeg, kan du gi meg en hånd?" :vetikke:

Syns jo liksom at jeg ber nok når jeg har prøvd i en uke. 😐

Skrevet
1 minutt siden, Middelmådig skrev:

Han er dust. Så klart han har kontroll på når han kommer. Han er vel ikke 16 år. 

Han har nok mistet lysten på deg, sikkert kåt på en annen. Så bruker han deg bare som et ronk for sin egen del, for å tømme seg. 

Hadde blitt sykt skuffet og lei meg, og hadde gitt uttrykk for det. Spør han om han tror sex er et soloprosjekt.. 

Takk for forståelsen, akkurat det jeg tenker også :(

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns jo liksom at jeg ber nok når jeg har prøvd i en uke. 😐

Ja, men det er ikke gitt at han oppfatter det likt som deg, og det skader neppe å være overtydelig. Nå er du såret og fornærmet i stedet, uten at du er sikker på hva som ligger bak hans oppførsel og kanskje uten at skjønner hvorfor du er sur. Kommunikasjon må til for å løse opp her.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er ikke gitt at han oppfatter det likt som deg, og det skader neppe å være overtydelig. Nå er du såret og fornærmet i stedet, uten at du er sikker på hva som ligger bak hans oppførsel og kanskje uten at han skjønner hvorfor du er sur. Kommunikasjon må til for å løse opp her.

Det manglet et essensielt pronomen der...

Skrevet

Dette var nesten akkurat som å lese min historie.. Min kjæreste viser også lite interesse for meg, noe som er utrolig sårende i seg selv. Men når vi først har sex, vil han bare få det overstått, virker det som. 

Du er absolutt ikke urimelig som blir sur og skuffet, det er da en helt naturlig reaksjon i denne situasjonen. Dette kan gjøre den som ikke blir sett deprimert over tid, jeg kjenner det ihvertfall på psyken. Man føler seg ikke tiltrekkende, og begynner å tro på det. Jeg pleier å vise at jeg er skuffet, i håp om han kanskje skal skjerpe seg.. Men tror det krever en del. 

Anonymkode: 3f0e4...03d

Skrevet

Man kan komme brått. Spesielt når dere har egget hverandre i forkant. Og dersom han ikke har gitt seg selv en utløsning mens det var litt tørke, så har det også en innvirkning.

Du sier lite om hvordan han selv tok det, hvordan han var etterpå og om det ble sex neste dag. Det er vel det viktigste, eller?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har i det siste følt at mannen min ikke har lyst på meg lenger. Det er alltid jeg som tar initiativ eller hinter til sex, i det siste har jeg følt meg veldig avvist. På dagen på lørdag begynte han faktisk å hinte litt selv og stemningen bygget seg opp til litt seinere på kvelden. Endelig skulle vi ha sex(en uke siden sist), så kommer han faen meg etter et halvt minutt!! Så da var det jo over..

Kjente jeg blei så utrolig skuffet, han vet jo at jeg har hatt veldig lyst i flere dager. Føler at han ikke tenkte på meg. Blir litt såret egentlig, føler meg ikke så veldig attråverdig etterpå akkurat. Føler meg som dritt 😛

Hva syns dere? Er jeg urimelig? 

Vel, det går jo an å bidra til at dama kommer i mål etter at han selv har kommet. Kanskje dere burde prate litt sammen om hvorfor det er sånn nå, at det der du som tar mest initiativ, og at du føler deg lite attraktiv for ham? 

Gjest HarryDotter
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull, det klarer menn fint å kontrollere. Det vet jeg, for det har han gjort flere ganger før. Men han ga faen 

Nei det klarer man ikke. At du skryter på deg får stå på din regning. Man kan selvfølgelig ta ut pikken jevnlig og ta kunstpauser, men nei. Når man når kanten så er den nådd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...