Gjest frankie1985 Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Heisann, jeg vet at Norge er et veldig bra land og sånt, selv om det er fryktelig kjedelig, men jeg var 8 måneder i Hellas noen år tilbake og sånt, reist litt da … nå sitter jeg i en leilighet sammen med en katt nærme foreldra og slapper av kan man si, men jeg finner ikke helt roen nå heller, tenker litt på å kanskje flytte til Sverige, det fine med å reise også er man slipper å sitte ved en datamaskin, flere som ikke helt finner roen her til lands?
Kågebruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, frankie1985 skrev: Heisann, jeg vet at Norge er et veldig bra land og sånt, selv om det er fryktelig kjedelig, men jeg var 8 måneder i Hellas noen år tilbake og sånt, reist litt da … nå sitter jeg i en leilighet sammen med en katt nærme foreldra og slapper av kan man si, men jeg finner ikke helt roen nå heller, tenker litt på å kanskje flytte til Sverige, det fine med å reise også er man slipper å sitte ved en datamaskin, flere som ikke helt finner roen her til lands? Har hørt at det er mye action i Sverige!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 50 minutter siden, Kågebruker skrev: Har hørt at det er mye action i Sverige! Er det bra? Anonymkode: eddcd...cde
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Forstår ikke helt tråden din... Du føler ikke roen? Det er veldig stille her ihvertfall... hva er det du søker? sol og varme? Anonymkode: eddcd...cde 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå