Gå til innhold

Flere som ikke helt finner roen?

Anbefalte innlegg

Gjest frankie1985
Skrevet

Heisann, jeg vet at Norge er et veldig bra land og sånt, selv om det er fryktelig kjedelig, men jeg var 8 måneder i Hellas noen år tilbake og sånt, reist litt da … nå sitter jeg i en leilighet sammen med en katt nærme foreldra og slapper av kan man si, men jeg finner ikke helt roen nå heller, tenker litt på å kanskje flytte til Sverige, det fine med å reise også er man slipper å sitte ved en datamaskin, flere som ikke helt finner roen her til lands?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 79ccb...bc6

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, frankie1985 skrev:

Heisann, jeg vet at Norge er et veldig bra land og sånt, selv om det er fryktelig kjedelig, men jeg var 8 måneder i Hellas noen år tilbake og sånt, reist litt da … nå sitter jeg i en leilighet sammen med en katt nærme foreldra og slapper av kan man si, men jeg finner ikke helt roen nå heller, tenker litt på å kanskje flytte til Sverige, det fine med å reise også er man slipper å sitte ved en datamaskin, flere som ikke helt finner roen her til lands?

Har hørt at det er mye action i Sverige!

Skrevet
50 minutter siden, Kågebruker skrev:

Har hørt at det er mye action i Sverige!

Er det bra?

Anonymkode: eddcd...cde

Skrevet

Forstår ikke helt tråden din... Du føler ikke roen? Det er veldig stille her ihvertfall... hva er det du søker? sol og varme?

Anonymkode: eddcd...cde

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...