Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettsider er dere innom når dere skal finne tips til ny musikk?

Selv er jeg innom www.eurokdj.com , www.ztv.no , mpetre sidene, vg lista topp 20, all verdens hitlister, www.mtv.com.

Noen som har noen flere forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler www.allmusic.com

Genial side der du kan finne bandene/musikken du liker, og finne hvem de er inspirert av, andre som spiller samme type musikk osv

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som veit om sider jeg kan laste musikk ifra?

Skrevet

fungerer ikke

På grunn av ein liten skrivefeil. Audioscrobbler - prøv igjen

Elles, for dei som har RSS-lesar (Opera har innebygd, og Firefox har ein enkel versjon) - klikk her for automatisk oppdatering når det kjem ny gratismusikk på amazon.com. (Det er alltid 200 gratis melodiar der, oppdatert kvar 6. time etter popularitet.)

Gjest Anonymous
Skrevet

På grunn av ein liten skrivefeil. Audioscrobbler - prøv igjen

Elles, for dei som har RSS-lesar (Opera har innebygd, og Firefox har ein enkel versjon) - klikk her for automatisk oppdatering når det kjem ny gratismusikk på amazon.com. (Det er alltid 200 gratis melodiar der, oppdatert kvar 6. time etter popularitet.)

jeg går inn der, søker frem en artist og får opp

Songs played the most times

Updated Weekly

+ en laaaaaaaaang liste

Men man kan vel ikke høre noe her eller?

Skrevet

På audiscrobbler kan du visst ikkje det (eg såg ikkje så nøye etter) men går du til The Tofu Hut så finn du lenker til musikk du kan lasta ned i lassevis. Gratis. Amazon.com har musikk, som eg nemnde, gratis.

I tillegg kan du leite på

www.vitaminic.com

www.iuma.com

www.peoplesound.com

www.mymusic.dk

www.myspace.com

For å ta dei eg kjem på utan å leite. Plaenty med musikk, gratis.

Sjølvsagt kan du kjøpa musikken òg, men det er no greit med smaksprøvar.

Skrevet

radio1

jeg bruker et program som heter Ares, lett å laste ned!

Skrevet

Jeg bruker å høre på Alle ting ecto. Mandager kl 20-22 og lørdager kl 12-14 (ikke reprise). Masse spennende musikk!

Gjest Gjesta
Skrevet

http://search.launch.yahoo.com/ <-denne siden bruker jeg. Hvis man registrerer seg (gratis) får man se videoer! :)

I tillegg, hvis jeg setter på en song, så hopper det automatisk videre til en song omtrent innefor samme kategori, så jeg får hørt flere sanger jeg tildigere ikke har hørt, eller har glemt,.. :)

Gjest gjest1
Skrevet

NRKMP3 står på her ganske mye, det er ganske mye bra blant all driten ;D

Skrevet

Jeg bruker ofte Liveplasma.

Der kan man skrive inn en artist eller gruppe og lignende musikk kommer opp i et slags atom/planet system

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...