Gå til innhold

Er det vanlig at den fysiske hengivenhet (klemmer, kjærtegn etc) avtar etter et halvt års dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer spesielt om menn blir mindre hengivne rundt den tiden. Er med en mann som er så kosete og etter 8 mnd er jeg redd det skal avta da han er en tanke mindre sex sentrert enn før (men like kosete!). Noen er kanskje bare sånn i dating fasen? Har ikke vært i et langvarig forhold før...

Anonymkode: c3962...7b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er vanlig🙂

Anonymkode: 84182...cbf

• Liker 1
Skrevet

6 måneder er tidlig synes jeg. Har vært sammen med kjæresten ett år og vi er like kosete og har like mye sex som i starten. Men vi er nok begge ganske "fysiske" mennesker.

Anonymkode: 82761...60f

Skrevet

Det er vel veldig individuelt, selv om kanskje de fleste slutter å ha sex flere ganger om dagen. Eksen min var omtrent like kosete etter 20 år han, jeg noe mindre da jeg trengte mer space.

Skrevet

Synes det er for tidlig

Anonymkode: 8229e...1b5

• Liker 1
Skrevet

Er i ganske lik situasjon. Datet i 9 mnd, like mye kos, litt mindre sex. Dvs ikke hver gang vi er sammen lenger.

Anonymkode: 09ddb...987

Skrevet

Det var veldig tidlig synes jeg. Vi har litt sjeldnere sex nå etter 7 år, men det er mer fordi vi for øyeblikket har en baby på 3 mnd, men vi koser like mye.

Anonymkode: ca27c...a12

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er vanlig, siden man stort sett tar på hverandre mindre når det er andre på besøk, så det ser jeg ikke.

Men samboeren min kysser og koser på meg mange ganger om dagen, og vi har vært sammen i 8 år. Kysser meg på kinnet, på munnen, stryker meg over korsryggen, på kinnet, på armene, på beina, tar tak i rumpa mi, holder rundt meg, det meste av dette gjør han hver dag.

Jeg klemmer han, stryker han på brystet, armene og tar på ham mellom beina og  stryker ham i ansiktet ganske ofte.

Når jeg besøker foreldrene mine så tøyser og klemmer de hverandre stadig vekk også, og de har vært sammen i 35-40 år.

• Liker 6
Skrevet

6mnd var veldig tidlig syntes jeg.

Skrevet

6mnd hørtes tidlig ut, min mann er like «på meg» i dag som for 5 år siden.

og med referanse i mine foreldre som er like på hverandre i dag som da jeg var liten (er snart 30)

jeg ville tatt det opp for det kan vise seg at dere rett og slett har ulike behov når det gjelder fysisk kontakt. 

Skrevet

TS her; som jeg skrev i innlegget så er han like kosete, men drar ikke av meg klærne når jeg kommer inn døra! Noe som er helt greit, men jeg er redd det er en begynnende trend at det fortsetter. Derfor jeg spør

Skrevet

Tror det kommer an på mannen. Jeg er gift med en mann som ikke er norsk på 5 året(og vi var i i lag en stund før det igjen), og han er akkurat like mye hands on som før. Og jeg elsker fysisk nærhet, med eller uten sex, så midt i blinken for meg:) Men kan absolutt forstå det hadde blitt alt for mye for noen andre:P Jeg kan fremdeles ikke gi ham en klem uten at han får ståpikk :fnise:

Anonymkode: 76cb0...3b1

Skrevet

Alt for tidlig. Samtidig lurer jeg på hva det er når man etter 6 mnd ikke kan kalle hverandre kjærester?

Anonymkode: afedb...599

• Liker 1
Skrevet

Tidlig. 

Anonymkode: 18a48...f2c

Skrevet

Alt for tidlig. Vi har vært sammen i tre år og har et lite barn sammen. Fortsatt mange kjærtegn, klemmer og kyss gjennom dagen. Mye mindre sex, da, men det er mest fra min side på grunn av ammehormoner. 

Anonymkode: 644b4...e9b

Skrevet

Ikke vanlig etter min mening. Hvert sammen med mannen min i ti år og vi er som vi altid har hvert. Kosete og sex annen vær dag. 

Anonymkode: 61bbf...bd2

Skrevet

14 år, barn og oppussing og sykdom familiekriser og avstandsforhold deler av tiden (før barn). Vi koser og nusser og klær og har sex så mye som mulig. Det er ikke hver dag det blir like masse,, men det handler utelukkende og tid og anledning. Hadde sex annahver dag i de 8 årene før ungene kom. 

Elsker helgedager der ungene er hos venner der vi har sex og så koser nakne i timesvis. ❤️

Vet ikke hva som er normalt, men our way anbefales! ;) Gud som jeg elsker den mannen! 😍 

Anonymkode: 00927...d7e

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

14 år, barn og oppussing og sykdom og familiekriser og avstandsforhold deler av tiden (før barn). Vi koser og nusser og klår og har sex så mye som mulig. Det er ikke hver dag det blir like masse,, men det handler utelukkende om tid og anledning. Hadde sex annahver dag i de 8 årene før ungene kom. 

Elsker helgedager der ungene er hos venner der vi har sex og så koser nakne i timesvis. ❤️

Vet ikke hva som er normalt, men our way anbefales! ;) Gud som jeg elsker den mannen! 😍 

Her gikk det litt fort i skrivefeilsvingene! 😅

Gjest Forumhei
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer spesielt om menn blir mindre hengivne rundt den tiden. Er med en mann som er så kosete og etter 8 mnd er jeg redd det skal avta da han er en tanke mindre sex sentrert enn før (men like kosete!). Noen er kanskje bare sånn i dating fasen? Har ikke vært i et langvarig forhold før...

Nei, ikke vanlig

Skrevet

Jeg har vært sammen med samboeren min i snart syv mnd, vært samboere i snart fire mnd. 

I starten var det_mye_ sex og kos, kanskje mest fordi vi bodde halvannen time unna hverandre. Så flyttet vi sammen og hadde sex flere ganger om dagen i mange måneder. 

Så røyk strengen og det avtok veldig pga sårhet og ømhet. Så jobber jeg mye i perioder og han sliter med sitt. 

Ellers så stryker vi på hverandre, kysser, koser, klemmer, tuller og tøyer hver dag. 😍 

Anonymkode: 76600...ab0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...