Gå til innhold

Når dama sitter oppå..skal begge jobbe da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare dama? Eller mannen?

Han jeg har sex med bare glir utafor hver gang. Jeg er god på å ri men den bare svipper ut, så ender med at han jobber og jeg sitter stille.. bør jeg gjøre noe annerledes her?? Har prøvd å holde igjen der bak med en hånd men hallo😅😅

Anonymkode: b635c...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han skyte ut hofta litt, møte deg halvveis :P

• Liker 1
Skrevet

Begge kan godt det ja 

Anonymkode: 4ec5b...d83

Skrevet (endret)

..

Endret av Absurdah
  • Liker 1
Skrevet

Gjør det som faller seg naturlig. Veldig rart å planlegge sånt på forhånd. 

Anonymkode: 4092d...e6b

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare dama? Eller mannen?

Han jeg har sex med bare glir utafor hver gang. Jeg er god på å ri men den bare svipper ut, så ender med at han jobber og jeg sitter stille.. bør jeg gjøre noe annerledes her?? Har prøvd å holde igjen der bak med en hånd men hallo😅😅

Anonymkode: b635c...704

Man jobber jo sammen uansett? Uansett hvem som ligger nede så er det kjedelig å ha sex med noen som bare ligger der.

Anonymkode: e22de...aec

• Liker 2
Skrevet

Ja! Selvfølgelig!

Anonymkode: 7dc2d...0c8

• Liker 1
Skrevet

Sett på musikk så dere har noe å holde takten til...

Anonymkode: 585c6...670

Skrevet

Ja. Du kan legge deg over ham og hengi deg og han støter i mot. Og du kan ri ham mens han koser med puppene dine. Eller du kan snu deg og han kan kose med rumpa di. Kanskje med litt leketøy i anal?

Deilig stiling som kan varieres. Eksen og jeg hadde en herlig opplevelse i 2 timer i den stillingen. Med leketøy, isbiter, vann (ble tørst) og vin. 

Skrevet
23 minutter siden, Malika said:

Ja. Du kan legge deg over ham og hengi deg og han støter i mot. Og du kan ri ham mens han koser med puppene dine. Eller du kan snu deg og han kan kose med rumpa di. Kanskje med litt leketøy i anal?

Deilig stiling som kan varieres. Eksen og jeg hadde en herlig opplevelse i 2 timer i den stillingen. Med leketøy, isbiter, vann (ble tørst) og vin. 

Selvfølgelig måtte det komme en kommentar om "anal". Nei, man trenger ikke å involvere anal (ræva er til å drite med)  i den stillingen, få typen til å komme med "motjukk" så ordener alt seg.

Anonymkode: 627ff...a1d

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig måtte det komme en kommentar om "anal". Nei, man trenger ikke å involvere anal (ræva er til å drite med)  i den stillingen, få typen til å komme med "motjukk" så ordener alt seg.

Anonymkode: 627ff...a1d

Nå synes jeg du både er fordømmende omkring min seksulaiitet, samt du spørsmålstegnene? Det var et tips. Og at jeg har et annet sexliv enn deg, det burde du tåle. :) Ha sex som du vil, og aksepter hvordan jeg utøver min seksualiitet.

Og om du leser reglene her inne, så skal man ikke fordømme i dette forumet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...