AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Eller bare dama? Eller mannen? Han jeg har sex med bare glir utafor hver gang. Jeg er god på å ri men den bare svipper ut, så ender med at han jobber og jeg sitter stille.. bør jeg gjøre noe annerledes her?? Har prøvd å holde igjen der bak med en hånd men hallo😅😅 Anonymkode: b635c...704
Ardenus Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Be han skyte ut hofta litt, møte deg halvveis 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Begge kan godt det ja Anonymkode: 4ec5b...d83
Blue Berry Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 (endret) .. Endret 20. september 2019 av Absurdah 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Gjør det som faller seg naturlig. Veldig rart å planlegge sånt på forhånd. Anonymkode: 4092d...e6b 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller bare dama? Eller mannen? Han jeg har sex med bare glir utafor hver gang. Jeg er god på å ri men den bare svipper ut, så ender med at han jobber og jeg sitter stille.. bør jeg gjøre noe annerledes her?? Har prøvd å holde igjen der bak med en hånd men hallo😅😅 Anonymkode: b635c...704 Man jobber jo sammen uansett? Uansett hvem som ligger nede så er det kjedelig å ha sex med noen som bare ligger der. Anonymkode: e22de...aec 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #7 Skrevet 9. september 2019 Ja! Selvfølgelig! Anonymkode: 7dc2d...0c8 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 Sett på musikk så dere har noe å holde takten til... Anonymkode: 585c6...670
Gjest Malika Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 Ja. Du kan legge deg over ham og hengi deg og han støter i mot. Og du kan ri ham mens han koser med puppene dine. Eller du kan snu deg og han kan kose med rumpa di. Kanskje med litt leketøy i anal? Deilig stiling som kan varieres. Eksen og jeg hadde en herlig opplevelse i 2 timer i den stillingen. Med leketøy, isbiter, vann (ble tørst) og vin.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 23 minutter siden, Malika said: Ja. Du kan legge deg over ham og hengi deg og han støter i mot. Og du kan ri ham mens han koser med puppene dine. Eller du kan snu deg og han kan kose med rumpa di. Kanskje med litt leketøy i anal? Deilig stiling som kan varieres. Eksen og jeg hadde en herlig opplevelse i 2 timer i den stillingen. Med leketøy, isbiter, vann (ble tørst) og vin. Selvfølgelig måtte det komme en kommentar om "anal". Nei, man trenger ikke å involvere anal (ræva er til å drite med) i den stillingen, få typen til å komme med "motjukk" så ordener alt seg. Anonymkode: 627ff...a1d 2
Gjest Malika Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig måtte det komme en kommentar om "anal". Nei, man trenger ikke å involvere anal (ræva er til å drite med) i den stillingen, få typen til å komme med "motjukk" så ordener alt seg. Anonymkode: 627ff...a1d Nå synes jeg du både er fordømmende omkring min seksulaiitet, samt du spørsmålstegnene? Det var et tips. Og at jeg har et annet sexliv enn deg, det burde du tåle. Ha sex som du vil, og aksepter hvordan jeg utøver min seksualiitet. Og om du leser reglene her inne, så skal man ikke fordømme i dette forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå