Gå til innhold

Dine beste ebay/aliexpress-juletips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste året uten momsgrense fra utlandet! Jeg har tidligere bestilt billig og kjempefin julepynt (små juletog i tre, gjenbrukbare snøfnugg som kan klistres på vinduet i barnerommet, kroker til peisen som man kan henge julesokker på, personlige inngraverte julesokker), er det noen som har flere gode juleidéer fra ebay?

Anonymkode: e2979...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør selv en god del shopping før monsgrense. Har kjøpt for 1000 kroner fra eBay. Masse små billig ting.

er bare å kjøpe alt du finner

Anonymkode: 9e660...0bf

Skrevet

Er det ikke stort sett bare billig skrot som selges på disse sidene? 

Anonymkode: 6f611...bd4

• Liker 3
Skrevet

Dårlig kvalitet 

Anonymkode: e72a0...98f

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke stort sett bare billig skrot som selges på disse sidene? 

Anonymkode: 6f611...bd4

På Ebay kan man jo kjøpe alt mellom himmel og jord, men mitt beste tips er uansett å slutte og kjøpe ræl. Det sparer både lommeboka og miljøet og er dessuten garantert moms- og tollfritt! ;) 

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tenkte å bruke dette siste året før avgiftene slår inn på å lage pakkekalender til barna mine. De er litt for store for legokalender nå. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over artige og nyttige småting!

Anonymkode: d341d...5cb

Skrevet

Hvis man kjenner en strikker er maskemarkører fra eBay veldig fin gave. Koster lite også. Selv liker jeg de i metall best.

Skrevet
På 25.9.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte å bruke dette siste året før avgiftene slår inn på å lage pakkekalender til barna mine. De er litt for store for legokalender nå. Tar gjerne imot tips hvis noen kommer over artige og nyttige småting!

Anonymkode: d341d...5cb

Hvis du nevner alder og kjønn er det lettere å gi tips 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...