AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Del Skrevet 8. september 2019 Må jeg forsette å trene med tynge vekter for å beholde resultatet jeg har fått på rumpa? eller kan jeg trene uten vekter nå som jeg har nådd? Jeg skal ikke slutte! Men trene uten vekter Anonymkode: 3e0d5...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg vet den ikke vil bli større men vil resultate bli mindre av at jeg trener uten vekter nå? Anonymkode: 3e0d5...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 8. september 2019 #3 Del Skrevet 8. september 2019 Om du vill ha det du har i dag så forsett å gjør det du gjør i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Del Skrevet 8. september 2019 Selvsagt vil du jo da miste noe muskelmasse over tid, for da trener du jo lettere..? Anonymkode: 594f3...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå