AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Del Skrevet 8. september 2019 Er det bare prostituerte som drar ditt,? Hvordan er det å dra ditt. Burde jeg heller teste meg hos fastlegen eller er Olafiaklinikken ett bra alternativ? Anonymkode: c7b1c...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Del Skrevet 8. september 2019 Er ikke Olafiaklinikken for ungdommer da? Ikke prostituerte, de har ProSenteret Anonymkode: cbe17...e8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg har vært på Olafia og testet meg et par ganger, og jeg er ikke prostituert Der er det både unge, gamle, menn, kvinner, hetero, homo (uten at jeg har spurt noen direkte om akkurat det...). Jeg synes det er bedre å teste meg der enn hos fastlegen, fordi de er proffe på det de gjør, og de har sett det meste, for å si det sånn. Og så er de veldig hyggelige. Husk å møte opp tidlig om du skal på drop-in, da det for blir kø og også ofte fult. Beregn god tid, da det som regel er mye ventetid. Anonymkode: c20d7...152 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg har også vært der, all slags folk der, de som jobber der er veldig hyggelige og proffe Anonymkode: 79b2e...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Del Skrevet 8. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på Olafia og testet meg et par ganger, og jeg er ikke prostituert Der er det både unge, gamle, menn, kvinner, hetero, homo (uten at jeg har spurt noen direkte om akkurat det...). Jeg synes det er bedre å teste meg der enn hos fastlegen, fordi de er proffe på det de gjør, og de har sett det meste, for å si det sånn. Og så er de veldig hyggelige. Husk å møte opp tidlig om du skal på drop-in, da det for blir kø og også ofte fult. Beregn god tid, da det som regel er mye ventetid. Anonymkode: c20d7...152 Planla besøket nøye for å rekke å være der ved åpningstid den ene dagen jeg hadde mulighet til å dra dit. Rakk frem 5 min etter åpning og da hadde de jammen stengt for dagen fordi det var fullt 😳 Ikke mulig å trekke kølapp. Måtte spørre om det stemte og joda, det gjorde det. Det var med andre ord en fullstendig bortkastet tur til byen for min del (med alt det innebar av barnevakt og bytte av jobbturnus o.s.v.). Måtte få otdnet det jeg skulle og valgte derfor å dra på Dr. Dropin på Grünerløkka. Der var det topp!!! Anonymkode: 0558e...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Del Skrevet 8. september 2019 Har vært der og de var ganske kjipe og frekke. Aldri mer. Anonymkode: 75518...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 8. september 2019 #7 Del Skrevet 8. september 2019 Stort sett relativt unge mennesker der og meget dyktige mennesker som jobber der! Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Del Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Planla besøket nøye for å rekke å være der ved åpningstid den ene dagen jeg hadde mulighet til å dra dit. Rakk frem 5 min etter åpning og da hadde de jammen stengt for dagen fordi det var fullt 😳 Ikke mulig å trekke kølapp. Måtte spørre om det stemte og joda, det gjorde det. Det var med andre ord en fullstendig bortkastet tur til byen for min del (med alt det innebar av barnevakt og bytte av jobbturnus o.s.v.). Måtte få otdnet det jeg skulle og valgte derfor å dra på Dr. Dropin på Grünerløkka. Der var det topp!!! Anonymkode: 0558e...290 Men hvor mye koster tester hos dr .dropin. ser de har time pris på 600 kr. Men de tar vel ekstra for alle testene? Anonymkode: 67f9f...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå