Gå til innhold

Stemme SV? Innvandring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Oslo og har skjønt at jeg kanskje burde stemme SV. 

Jeg vet ikke om de får gjennomført planene sine, men økt bemanning i barnehagene, eiendomsskatt og IKKE nedleggelse av Ullevål er blant sakene jeg er veldig enig med dem i.

Men, så kommer det til innvandring og jeg skjønner ikke helt hva de ønsker. Vil de ha fri flyt og at det ikke stilles krav til innvandrere om å lære norsk og klare seg selv økonomisk? Vil de spre innvandrerne utover byen, eller skal alle få bosette seg på Holmlia og Stovner og ikke integreres? Jeg er veldig imot at vi tilrettelegger for mye og at det fører til at vi får parallellsamfunn, fordi det ikke vil fungere.

Jeg er også imot at innvandrere skal bli særbehandlet økonomisk i forbindelse med hvilke rettigheter de har bl.a. i folketrygden, f.eks. når det kommer til støtte til bolig, utgifter, førerkortet, uføretrygd, sosialhjelp, osv. Jeg ønsker at man kan kreve at de lærer seg norsk og deltar i det norske samfunnet og må opparbeide seg rettighetene akkurat som vi som er født her må. Og at de kommer seg ut i arbeid.

Anonymkode: 5afed...38f

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da Sverige stengte grensene fordi de ikke klarte den voldsomme strømmen med flyktninger mente SVs leder, Audun Lysbakken, at dette ikke var noe uttrykk for en feilslått innvandringspolitikk, at Sverige var et "lys i Europa" og hyllet deres politikk. Jeg tror det sier oss en del om partiets tilnærming til innvandringspolitikken, og hadde SV fått viljen sin oppigjennom hadde vi nok hatt vell så store problemer her som de har i Sverige. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xn1MX/lysbakken-hyller-sverige-for-asyl-aapenhet

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, herzeleid skrev:

Da Sverige stengte grensene fordi de ikke klarte den voldsomme strømmen med flyktninger mente SVs leder, Audun Lysbakken, at dette ikke var noe uttrykk for en feilslått innvandringspolitikk, at Sverige var et "lys i Europa" og hyllet deres politikk. Jeg tror det sier oss en del om partiets tilnærming til innvandringspolitikken, og hadde SV fått viljen sin oppigjennom hadde vi nok hatt vell så store problemer her som de har i Sverige. 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xn1MX/lysbakken-hyller-sverige-for-asyl-aapenhet

Sverige har da ikke stengt noe som helst? De har jo masse innvanndring nå også.. ?

Skulle ønske folk kunne være fornøyd med den kulturen der har jeg.

Anonymkode: 51f20...37d

Skrevet

Se heller på senterpartiet. Gode verdier + bedre innvandringspolitikk enn de røde. 

Anonymkode: c96b0...c21

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, vil vi ha sosialisme?

Det er ikke nødvendigvis noe galt med sosialisme. Velferdsstaten er viktig for meg, men det er helt uaktuelt for å meg å stemme på noe som helst parti på venstresiden, all den tid de vil ødelegge velferdsgodene ved å importere dødkjøtt fra den tredje verden.

Sosialisme er bare bra når det er bare ens egne som får nyte godene. Nasjonalsosialisme er tingen.

Anonymkode: 2eb9f...64f

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ryddet for nedsettende innhold.

pinar, adm. 

Skrevet
På 8.9.2019 den 19.57, herzeleid skrev:

Dette er skummelt å tenke på. Innvandring er galt, når det ikke handler om å ansette folk som faktisk har noe vi mangler som kan bidra positivt til samfunnet.

Anonymkode: 51f20...37d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...