BakeGuru Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Skal i bursdag til en fireåring og vil helst komme med gave! Det er søndag og jeg vet ikke hva jeg gjør. Er det noen nettsider som leverer samme dag man bestiller? Bor i Tromsø, så er det noen butikker som er åpne? Setter pris på alle forslag!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Bensinstasjoner pleier å ha litt forskjellig leker kanskje det kunne vært noe? Eller så er jo kino en ting mange begynner med i den alderen, hva med kinobilletter og godteri feks? Anonymkode: 1f31d...ce5 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Vil presisere at jeg mente gavekort på kino Anonymkode: 1f31d...ce5
Ullvott Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 (endret) Nei, det er ingen nettbutikker som leverer samme dag som du bestiller, og i alle fall ikke på en søndag. Selv ekspressleveringer tar mer enn 2-3 timer. Det beste alternativet er nok å ta ut penger og gi en pengegave. Hvis du ikke har kort: lag et selv ved å printe ut noen fine bilder fra nett. En annen mulighet KAN være å oppsøke en søndagsåpen matbutikk og se om de har noe som helst av leker der. (Noen har littegrann.) Og en ting til: siden noen nevnte bensinstasjon: de har jo som regel mange blader og magasiner. Et blad tilpasset aldersgruppen + litt godteri er også en grei gave. (Med mindre foreldrene er fanatiske antigodterimennesker.) Endret 8. september 2019 av Ullvott
exictence Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Er du først i dag blitt invitert i bursdag, eller fått vite at fireåringen har bursdag? Da er det ikke nødvendig å komme med gave. Vet ikke noen steder å få kjøpt gave til firåring på en søndag. Kanskje noen druer eller rosiner på en bensinstasjon? Nei, jeg vet ikke. Har de noe tegnebøker, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 De fleste bensinstasjoner har jo litt leker. Anonymkode: 7a0cb...83d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Har sett massevis av leker og diverse som kan passe til 4-åring på bensinstasjoner. Anonymkode: 3112a...564
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Gavekort på lekeland Anonymkode: bfebd...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå