AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Hei Flyttet til Oslo i høsten fra en mindre by, og kjenner at jeg føler meg ganske ensom. Var ikke helt fornøyd med faddergruppa mi, og føler at mange allerede har fått seg en god gjeng som de henger mye med, men jeg har fortsatt ikke det :// skal prøve å bli aktiv i studentforeninger, og den ene skal ha bli kjent fest, men jeg kjenner liksom ingen som skal dit, så føler at det er litt kleint hvis jeg drar alene? for som jeg har skjønt det kjenner mange hverandre der fra før av. Føler meg bare litt ensom for jeg hadde en veldig god vennegjeng hjemme som jeg ikke har her :(( Jeg lurte på om det tar litt tid å finne seg venner, eller om jeg er doomed siden jeg ikke har noen onklige venner i studiestart? Anonymkode: 22d63...8df
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Flyttet til Oslo i høsten fra en mindre by, og kjenner at jeg føler meg ganske ensom. Var ikke helt fornøyd med faddergruppa mi, og føler at mange allerede har fått seg en god gjeng som de henger mye med, men jeg har fortsatt ikke det :// skal prøve å bli aktiv i studentforeninger, og den ene skal ha bli kjent fest, men jeg kjenner liksom ingen som skal dit, så føler at det er litt kleint hvis jeg drar alene? for som jeg har skjønt det kjenner mange hverandre der fra før av. Føler meg bare litt ensom for jeg hadde en veldig god vennegjeng hjemme som jeg ikke har her :(( Jeg lurte på om det tar litt tid å finne seg venner, eller om jeg er doomed siden jeg ikke har noen onklige venner i studiestart? Anonymkode: 22d63...8df Hei! Jeg har ingen råd, da jeg er i samme situasjon selv. Er likevel godt å vite at jeg ikke er alene. Tenker også å sjekke ut studentforeninger osv, bare for å komme inn i et miljø. Forhåpentligvis ordner det seg til slutt..:/ Anonymkode: 16514...fe0 3
sara2699 Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 54 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har ingen råd, da jeg er i samme situasjon selv. Er likevel godt å vite at jeg ikke er alene. Tenker også å sjekke ut studentforeninger osv, bare for å komme inn i et miljø. Forhåpentligvis ordner det seg til slutt..:/ Anonymkode: 16514...fe0 ååå det er godt å vite at jeg ikke er alene om dette! ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Det er ofte litt kjipt i starten, men skal du bli kjent med noen må du rett og slett oppsøke folk. Gå på fest alene, møt opp på trening med fotballen, finn en gruppe å være del av. Anonymkode: 0f112...887 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #5 Skrevet 9. september 2019 Er ikke alltid man matcher med faddergruppe, og du er ikke doomed enda! Dra på blikjent festen som du snakker om, det blir kanskje litt kleint å dra alene ja, men du er neppe den eneste som er drar dit alene. Kanskje finner du noen som du kommer til å bli venn med. Lykke til Anonymkode: 8ba1a...332 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå