AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Jenter: Fortell hvordan det var første gangen dere merket at mannen dere hadde overnattet oss hadde ståpikk? Hva tenkte du? Og hva gjorde du? Ja, jeg er seriøs nå. Vær anonym, og dette heller ikke noen runketråd dersom dere tror det. Anonymkode: 84c29...8de
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Husker ikke. Men luker ståpikker- så hadde bare tenkt deg er koselig;) Morrabrød er jo vanlig... Anonymkode: 1c1fa...8b2
SardintrollReturns Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 (endret) Er noen år siden, men da jeg overnattet hos en og merket at han hadde stå, sov han fortsatt, så jeg gjorde ingenting før han var våken og kunne samtykke. Endret 8. september 2019 av SardintrollReturns
Gjest #Rasshøl Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 (endret) Det er jo normalt å våkne med ereksjon, og å få ereksjon om natten er normalt. Og av og til gjennom dagen. Det er jo naturlig. Ikke noe å skjemmes over. Endret 8. september 2019 av #Rasshøl Endre ord, som var skrevet feil.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jenter: Fortell hvordan det var første gangen dere merket at mannen dere hadde overnattet oss hadde ståpikk? Hva tenkte du? Og hva gjorde du? Ja, jeg er seriøs nå. Vær anonym, og dette heller ikke noen runketråd dersom dere tror det. Anonymkode: 84c29...8de Mener du på morgenen? Er vel ikke noe rarere det enn kvelden før? Forstår ikke problemstillingen helt. Anonymkode: ebea6...f23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå