AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Hva er det med menn som får ståp*** bare de ser nylonstrømper eller dameundertøy? Jeg er mann selv og bruker dameundertøy selv både hjemme og på jobb, men jeg får ikke ståp*** av det. Hvorfor tenner menn på dette? Trenger litt forklaring her 😄 Anonymkode: a734d...28e
SardintrollReturns Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Menn er forskjellige, og for noen skal det ikke mer til en synet av f.eks. nylonstrømper eller et annet plagg. Mannen min blir steinhard bare han ser nettingstrømper, det er han ikke herre over. Tror ikke slikt kan forklares, det bare er sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Hva i all verden gjorde menn før nylonstrømpene kom?? Anonymkode: 6a847...571 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Det er en fetish for enkelte personer, så enkelt. Anonymkode: a5ac5...bdb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann selv og bruker dameundertøy selv både hjemme og på jobb Ok. Så det er en feil med de som får ereksjon av å se dette, mens du, mannen som bruker dameundertøy til en hver tid, skal anses som den normale? Jeg tror, med trykk på tror, at denne diskusjonen lett kan bli litt bratt for deg. Anonymkode: 6b4f2...05a 11
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden gjorde menn før nylonstrømpene kom?? Anonymkode: 6a847...571 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 20a1a...627
Gjest Warrior Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Hva er det med folk som ikke skjønner at noen er kåtere enn andre og får ståpikk av den minste ting. Det er ikke noe en mann kan styre akkurat. Noen tenner også på sexy undertøy vet du.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Det er lov å banne og bruke ord for kjønnsorganer i Norges medier, så du trenger ikke å sensurere "pikk"... Anonymkode: 9a12c...d8b
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med menn som får ståp*** bare de ser nylonstrømper eller dameundertøy? Jeg er mann selv og bruker dameundertøy selv både hjemme og på jobb, men jeg får ikke ståp*** av det. Hvorfor tenner menn på dette? Trenger litt forklaring her 😄 Anonymkode: a734d...28e Jeg hadde ikke fått ståpikk av meg selv i nylonstrømper og dameundertøy ( lillemann hadde krympet og jeg hadde blitt traumatisert av det synet 😂). Med andre ord kan det ikke heeeelt likestilles med en flott dame foran meg iført nylonstrømper og dameundertøy. Tror også majoriteten er avhengig av å ha undertøyet på en dame, det holder ikke at man ser undertøyet i en skuff lissom Endret 8. september 2019 av Jr.Garcon 4
SnillScorpion Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva i all verden gjorde menn før nylonstrømpene kom?? Anonymkode: 6a847...571 Da titta de på rumpa🤣🤣 1
MortenMinstelønn Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann selv og bruker dameundertøy selv både hjemme og på jobb Hvorfor I ALL VERDEN gjør du det? Og påstår at du ikke tenner på det? Endret 8. september 2019 av MortenMinstelønn 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så det er en feil med de som får ereksjon av å se dette, mens du, mannen som bruker dameundertøy til en hver tid, skal anses som den normale? Jeg tror, med trykk på tror, at denne diskusjonen lett kan bli litt bratt for deg. Anonymkode: 6b4f2...05a «Har gått med nylonstrømper hver dag i seks år, har enda ikke blitt kåt av det, hvor lenge må jeg vente tror dere?» Anonymkode: 04e99...b8c
Gjest frankie1985 Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 Var på jobb en gang og så satt det en homofil mann ved siden av meg mens vi begge hørte på fotballkampen på tven, jeg visste ikke at han var det da så jeg sa høylytt at fotball er en homosport
MortenMinstelønn Skrevet 8. september 2019 #14 Skrevet 8. september 2019 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Har gått med nylonstrømper hver dag i seks år, har enda ikke blitt kåt av det, hvor lenge må jeg vente tror dere?» Da håper jeg for ordens skyld at du er kvinne. Hvor langt har du gått? Endret 8. september 2019 av MortenMinstelønn
Gjest Warrior Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Hemliganonym skrev: Dem er barnslig og umoden Hvorfor?
Hemliganonym Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 9 minutter siden, Kvelertak skrev: Hvorfor? Jeg føler enkelte av dem ikke kan oppføre seg.
bandit Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 Det er vel bare det at de synes det er sexy. Jeg får ståpikk når jeg ser damen i trange bukser som hun har dradd opp i rumpen eller musen. På fredag kom hun hjem fra jobb i en skinnbukse som var langt opp i musen og satt veldig trangt på henne. Da ble det hardt gitt. Også tanken på at hun hadde vist seg på jobb og på bussen gjorde meg kåt. Tenkte på alle de mennene som hadde sett på henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå