Gå til innhold

Kan/burde jeg definere dette som BDSM eller "litt hard sex"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man tenker man hadde likt å bli holdt nede, holdt fast, lugget, kvelt lett, klyping, biting, bli tatt litt hardt og bli bestemt over under sex. Burde/kan man definere det som BDSM eller "litt hard sex"? Tenker det er greit å vite hvilke ord jeg skal bruke dersom jeg skal presentere hva jeg ønsker for noen.

Kan legge til at jeg har hatt lyst til å prøve siden første gang jeg hørte om BDSM da jeg var 12. Er 25 nå og har minimalt med erfaring (og da bare helt plain sex). Eneste jeg er usikker på er om å bli helt bundet fast er noe for meg, men hadde lett blitt med på håndjern.

Anonymkode: 0a39a...508

Videoannonse
Annonse
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

BDSM er en fellesbetegnelse. Innenfor dette er et garantert mange ting du liker og ikke liker. Prøv å være mer spesifikk om du kan. Men det høres absolutt ut som om du er på det rette stedet innenfor BDSM. 

Skrevet

Kam du ikke Google BDSM? Alle bokstavene står for noe.. kanskje du er mest inn på BD. Siden du liker å bli holdt fast bundet etc.. kvalt .. d er jo innafor det.. i samme gate. Sjekk bondage...

Anonymkode: e0ddd...06a

Skrevet

Du kan kalle det hva du vil, du må uansett være mer spesifikk en "hard sex" eller "BDSM" når du forklarer noen hva du liker. Siden ingen av de egentlig sier noe mer en at du kanskje liker noe utenfor det "vanlige" innen sex.. 

Anonymkode: 69059...1bd

• Liker 1
Skrevet

Det kommer helt an på om det er sunt, sikkert og samtykkende. 

Anonymkode: 98cf8...8f9

Skrevet

Når du skal beskrive det skriver du: hadde likt å bli holdt nede, holdt fast, lugget, kvelt lett, klyping, biting, bli tatt litt hardt og bli bestemt over under sex.

• Liker 2
Skrevet

Ville utforsket det med en jeg stolte på. Ikke beveg deg inn på de områdene der uten erfaring, fordi da kan det fort bli et overtramp av egne grenser. Liker forøvrig BDSM selv, men da med en som både har erfaring med det, samt at jeg MÅ ha 110% tillit til personen. Uten tillit, fungerer det rett og slett ikke. Du trenger heller ikke å definere det innenfor SM, BD eller BDSM. Sånt tar gjerne tid å utforske, men det er absolutt verdt det dersom man tenner på tanken ;) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...