Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #1 Skrevet 16. mai 2005 Ettersom jeg rocket på Destiny`s Child igår fikk jeg ikke med meg GG, kan noen si hva som skjedde? På forhånd takk!
LilleMy Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 Big break up mellom Luke og hva-hun-nå heter etter forrige episodes hendelser... Hun er superdeppa og dypt angrende for kvelden m eksen, han er hard og trenger tid til å tenke. Den unge frk. Gilmore er nokså frustrert da pga. manglende aktiv interesse fra hva-han-nå heter, hun vet ikke helt hvor hun har han - men små-klina litt på slutten, da! Ikke veldig spennende episode, men grei nok!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hvilket nr/sesong gårdagens episode var?
Arwen Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Noen som vet hvilket nr/sesong gårdagens episode var? ses 5 episode 14
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 og hvor mange episoeder er i sesong 5, og hvor mange sesonger er innspilt eller er det kontrakt på?
Jinx Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 På TVN sin nettside under GG finner man link til den offisielle siden.. Der står alt om sesonger og episoder!
Malama Skrevet 18. mai 2005 #8 Skrevet 18. mai 2005 Dersom man går glipp av en epsiode KAN man (med litt tolmodighet og innlevelsesevne) lese dem her http://www.twiztv.com/scripts/gilmoregirls/#season5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå