AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Etter å ha lest tråden om hun som har angst for å mislykkes på tur sammen med mannen sin... Så har jeg innsett at jeg ønsker å prioritere mitt forhold med mannen min og ta en tur på restaurant eller noe. Men hvordan finner man barnevakt til 3 små kids under skolealder egentlig? Og hvordan kan man slå seg til ro med at barna blir godt ivaretatt mens vi er borte? Hadde vært så DIGG å gå på fest.. Eller ut for å spise eller ta en tur i svømmehallen sammen eller noe sånn.. Kanskje bare gå en tur? Anonymkode: 75408...e63
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Vi har brukt foreldrene til bestevennen til barnet vårt. Føler det er tryggest, da har de barn på samme alder selv og er godt inne i hva det dreier seg om og hva de trenger, pluss at vi ser at deres egne barn ser ut til å ha det bra og bli godt ivaretatt. Også blir det ikke så dyrt, siden vi bytter tjenester og gjør det samme for dem i stedet for å betale. Vi har bare ett barn, men når vi er barnevakt for dem er småsøsken ofte med også. Anonymkode: 9ea47...81a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Bor du i Bergen så har de barnevakt/dagmamma side på facebook Du må jo bare lære å stole på at andre vil barna vel. Anonymkode: 1c219...4d5
Ada901 Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 (endret) På 8.9.2019 den 10.28, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest tråden om hun som har angst for å mislykkes på tur sammen med mannen sin... Så har jeg innsett at jeg ønsker å prioritere mitt forhold med mannen min og ta en tur på restaurant eller noe. Men hvordan finner man barnevakt til 3 små kids under skolealder egentlig? Og hvordan kan man slå seg til ro med at barna blir godt ivaretatt mens vi er borte? Hadde vært så DIGG å gå på fest.. Eller ut for å spise eller ta en tur i svømmehallen sammen eller noe sånn.. Kanskje bare gå en tur? Anonymkode: 75408...e63 Det finner jo facebook-grupper, men det er mer betryggende å vite at den som ivaretar barna er til å stole på. På Yoopies for eks verifiserer de politiattest og identitet. www.yoopies.no Du kan jo sjekke ut det. Endret 10. september 2019 av Ada901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå