Gå til innhold

Barnevakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest tråden om hun som har angst for å mislykkes på tur sammen med mannen sin... Så har jeg innsett at jeg ønsker å prioritere mitt forhold med mannen min og ta en tur på restaurant eller noe. 

Men hvordan finner man barnevakt til 3 små kids under skolealder egentlig? Og hvordan kan man slå seg til ro med at barna blir godt ivaretatt mens vi er borte? Hadde vært så DIGG å gå på fest.. Eller ut for å spise eller ta en tur i svømmehallen sammen eller noe sånn.. Kanskje bare gå en tur? 

Anonymkode: 75408...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt foreldrene til bestevennen til barnet vårt. Føler det er tryggest, da har de barn på samme alder selv og er godt inne i hva det dreier seg om og hva de trenger, pluss at vi ser at deres egne barn ser ut til å ha det bra og bli godt ivaretatt. Også blir det ikke så dyrt, siden vi bytter tjenester og gjør det samme for dem i stedet for å betale. ;) Vi har bare ett barn, men når vi er barnevakt for dem er småsøsken ofte med også. :)

Anonymkode: 9ea47...81a

Skrevet

Bor du i Bergen så har de barnevakt/dagmamma side på facebook :) Du må jo bare lære å stole på at andre vil barna vel.

Anonymkode: 1c219...4d5

Skrevet (endret)
På 8.9.2019 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest tråden om hun som har angst for å mislykkes på tur sammen med mannen sin... Så har jeg innsett at jeg ønsker å prioritere mitt forhold med mannen min og ta en tur på restaurant eller noe. 

Men hvordan finner man barnevakt til 3 små kids under skolealder egentlig? Og hvordan kan man slå seg til ro med at barna blir godt ivaretatt mens vi er borte? Hadde vært så DIGG å gå på fest.. Eller ut for å spise eller ta en tur i svømmehallen sammen eller noe sånn.. Kanskje bare gå en tur? 

Anonymkode: 75408...e63

Det finner jo facebook-grupper, men det er mer betryggende å vite at den som ivaretar barna er til å stole på. På Yoopies for eks verifiserer de politiattest og identitet. www.yoopies.no
Du kan jo sjekke ut det.

Endret av Ada901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...