AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Hei, jeg har aldri skjønt innsjekking på mobilen. Hvis jeg har sjekket inn på mobilen, får jeg da automatisk ikke billett når jeg skal fikse bagasjen? Og hvis vi er flere som reiser med samme referansenummer, hvordan blir det da, er alle på samme scanning, eller må de også logge inn eller får de skrevet ut billettene sine på automaten og ikke den som er innlogget på mobilen? Anonymkode: d4839...552
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Du trenger ikke fysisk billett og du taster bare inn referansenumret når du skal sjekke inn baggasje Anonymkode: c713f...842 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har aldri skjønt innsjekking på mobilen. Hvis jeg har sjekket inn på mobilen, får jeg da automatisk ikke billett når jeg skal fikse bagasjen? Og hvis vi er flere som reiser med samme referansenummer, hvordan blir det da, er alle på samme scanning, eller må de også logge inn eller får de skrevet ut billettene sine på automaten og ikke den som er innlogget på mobilen? Anonymkode: d4839...552 Kan også skrive ut på automat hvis du/dere ønsker det.😊 Anonymkode: fd363...248 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 /Kan bare skrive ut bagasje lappen på automat. Resten er på tlf. Anonymkode: fd363...248 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Hver person får forskjellig boardingkort, men det kan være at alle kan se alle i appen hvis de er bestilt sammen og har samme kode. Sørg i så fall for å bruke den med ditt navn når du scanner. Anonymkode: d4f6f...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå