Gå til innhold

Kona kom hjem med både botox og filler, dette godtar jeg ikke. Har advart henne om dette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket om dette før, hun var enig. Det er helt idiotisk, hun er i 30-årene. Ser flott ut naturlig, så hadde hun en venninne som pumpet seg full i ansiktet. Dette så veldig ekkelt og rart ut, vi var enige om det også.

Så nå 1år etter kommer hun hjem med oppblåste hovne lepper, og botox i ansiktet. Dette ser helt jævlig ut, jeg klarer ikke kysse eller være intim med henne. Nå er det full krise, har undersøkt litt. Det ser ut som det går ca 3mndr eller lenger før det går ut?

Jeg har gitt henne denne muligheten, men hun vet ikke hvordan det kan fjernes.

Anonymkode: 8a14d...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ikke fjernes, nei. Må bare vente. 

Anonymkode: 472b9...1cd

• Liker 5
Skrevet

Tre mnd uten å være intim. Viktig lærepenge for henne, siden dere var enige om dette. 

• Liker 17
Skrevet

Restylane i leppene kan fjernes:) det har jeg gjort. Botoxen i ansikter kan ikke fjernes så vidt jeg vet. Hun har nok ikke botox i leppene, mange kaller det botox men det er ofte restylane, som da nevnt, kan fjernes. 

Anonymkode: 50923...388

• Liker 3
Skrevet

De er hovne i ca 2 uker etter filler. Botoxen kan du ikke se, da dette er et muskelsvekkende middel. Du kan se virking av det etter ca en uke, og det slutter å virke etter ca 3 mnd. Filleren kan forøvrig fjernes med hyalase. Men hun må vente til hevelsen er gått bort.

Så synes du skal slappe av litt. Det er ikke permanent. 

• Liker 19
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et språk! «Jeg godtar det ikke» «jeg har advart henne». Lurer på hva slags forhold dere har når dere har et slikt språk om forholdet deres. 

Anonymkode: 071db...b70

Hadde du sagt det samme om hun sa: om du begynner med anabole steroider, det godtar jeg ikke!?

Anonymkode: ea4c5...480

• Liker 37
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For et språk! «Jeg godtar det ikke» «jeg har advart henne». Lurer på hva slags forhold dere har når dere har et slikt språk om forholdet deres. 

Høres ut som en sympatisk fyr ja. 🙈🙈

• Liker 15
Skrevet

Enig med deg at det er stygt og unaturlig. Kona du respekterer tydeligvis ikke dine meninger. Håper det ikke var du som betalte. Ekteskapsrådgivning eller hevn?

Anonymkode: fd537...9d3

• Liker 6
Skrevet

Er du glad i kona di så er det jo bare å vente til det går ut. Og forhåpentligvis så har hun skjønt at dette ikke ble pent, og gjentar det ikke.

Anonymkode: 2656c...6c7

• Liker 8
Skrevet

Hennes ansikt, ikke din sak (med mindre hun har brukt dine penger). 

Anonymkode: 6eb16...301

• Liker 10
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sagt det samme om hun sa: om du begynner med anabole steroider, det godtar jeg ikke!?

Botox er mer sammenlignbart med en mann som anlegger helskjegg trass i at du ikke vil han skal ha det. 

Anonymkode: 472b9...1cd

• Liker 10
Skrevet

Hennes kropp, hennes valg. Akuratt som du kan velge om du vil bli eller gå. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du aldri å skille mellom lovlig og ulovlig? Det spiller liksom ingen rolle for deg?

• Liker 16
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har snakket om dette før, hun var enig. Det er helt idiotisk, hun er i 30-årene. Ser flott ut naturlig, så hadde hun en venninne som pumpet seg full i ansiktet. Dette så veldig ekkelt og rart ut, vi var enige om det også.

Så nå 1år etter kommer hun hjem med oppblåste hovne lepper, og botox i ansiktet. Dette ser helt jævlig ut, jeg klarer ikke kysse eller være intim med henne. Nå er det full krise, har undersøkt litt. Det ser ut som det går ca 3mndr eller lenger før det går ut?

Jeg har gitt henne denne muligheten, men hun vet ikke hvordan det kan fjernes.

Anonymkode: 8a14d...bda

1. Du kan ikke bestemme hva din voksne partner kan eller ikke kan gjøre med kroppen sin. 

2. Det er ikke utseende du er sammen med, men hele mennesket. 

3. Jeg er enig med deg - slike ting er helt idiotisk - likevell godta situasjon, fortell henne hva du syns om det og forhold deg til punkt 1 og 2. La henne tenke ut hvor idiotisk det er selv, du vet, det er noe med egne erfaringer.

Skrevet

Er enig at restylan i leppene er ikke pent. Botox satt av profesjonelle kan du ikke se.. en blir ikke oppblåst av det, lammer kun muskler så rynker forsvinner.

Men.. at du finner deg ikke i? I alle dager, hun er jo et fritt menneske og må ta sånne valg selv? Du eiger henne ikke.

Anonymkode: 8cc36...c07

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstår deg godt, TS. Mannen min sa for mange år siden: Kan du love meg at du aldri endrer på ansiktet ditt? Det lovte jeg, og det holder jeg.

Anonymkode: 2d095...1a4

• Liker 15
Skrevet

Æsj. Så de er hoven i 2 uker før det blir slik de ønsker, og så varer det bare i 3 måneder? 😂 Trodde de som gjorde slikt var voldsomt forfengelige? Tror jeg hadde spydd om samboeren (mann) hadde kommet hjem med botox... Hadde til nøden blitt sengekos med lyset av. Uten klining 😮 Har dere egne penger selv som hun tok dette av? Eller var det kledningen på huset neste vår som måtte vike?

Anonymkode: 60d26...672

• Liker 5
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Filler i leppene kan fjernes, man må få en sprøyte som løser opp det middelet som er sprøytet inn allerede. 

Jeg er usikker om dette gjøres i salong eller hos lege. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...