Gå til innhold

Hvor mange pledd har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 8.9.2019 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Dere som har opp mot 20, hvorfor har dere så mange?

Anonymkode: 93f36...fd5

Å se det var fint, d må eg ha, eller nei no e eg drit lei de fargene i stuen må bytte ut pledd,pynteputer,gardiner,duker 🤣🤣🙈🙈 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller bare ullpleddene nå: 1 i sofaen (gammelt Bergerpledd, fått av min far til jul en gang før 1989), 1 Berger over dynen i fotenden av sengen (kattene ligger på det). 2 Berger fordelt i 2 gamle norske designer lenestoler (kattene liker å ligge der og pleddene beskytter de originale putene), 1 Berger på en frittstående stol i stuen, på toppen av en kommode ligger 1 Oleana pledd oppå 1 Berger. I tillegg er det to Berger som ligger på kattenes utkikksposter. I tillegg kommer et dobbelt ullpledd fra Spinnerigården.

Det blir vel totalt 10 ullpledd :blush:

I tillegg har jeg 4 fleecepledd som brukes i og over kattenes transportkasser, men de teller ikke med når jeg teller pleddene mine. Pledd er skikkelige ullpledd.

Anonymkode: 99faa...5b7

Skrevet
1 time siden, Chantielle skrev:

Bra det er flere enn meg :ler:  En god del til hund,men jammen mange til meg også 😂

Bikkja får låne 😂😂 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Hvordan har du plass til å oppbevare dem? Du har jo langt større beholdning enn de fleste princessbutikker.. 😂😊

Tja...lite her och lite der 😂 

• Liker 2
Skrevet

Har 4 pledd, men kunne gjerne hatt flere

Skrevet

Har 1 Røros pledd

Anonymkode: bd1eb...4d6

Skrevet

Vi har tre "Utepledd" til bruk i hagemøblene når det er kjølig. Ellers har vi ett hver til "innebruk". 

Hva skal folk med så mye pledd, og hvor lagrer man dem..? 

Anonymkode: b8c70...18a

• Liker 3
Skrevet

3 i stua, 1 på rommet og 1 til whatever. Må ha flere slike 😂

Anonymkode: ecb5f...723

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Fem-seks litt tykke, og endel tynne i fleece til dyrene. 

Rørospledd står på ønskelista.

Skrevet

Jeg er veldig glad i å bruke ullpledd, men liker kvalitetspledd som varer og som jeg forhåpentligvis kan ha livet ut. Kjøper ikke flere (les:plast) eller billige ullpledd som loer ned hele sofaen.

I stua har vi tre pledd, to av dem fra Røros tweed. Har også ullpledd på soverommene og noen på hytta.

Anonymkode: 1c6f2...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...