Gå til innhold

Hvor mange pledd har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, jeg elsker pledd, har aaaalt for mange. Er det bare meg? Hvor mange har du?

Anonymkode: 93f36...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange ensfargede fleecepledd og jeg kjøper nok noen til hvis jeg finner en fin farge som vil bli med meg hjem, men jeg har ca. 10 tror jeg. Pluss to i mønstret ull som er arvet. Veldig dekorativt og varmt. 

Anonymkode: c64fd...337

• Liker 1
Skrevet

6 inne og 2 i bilen 

Anonymkode: 40cdc...b8a

• Liker 1
Skrevet

Ca 20 til hunden og 6dedikert til katta. Til meg har jeg ett pledd. 

Anonymkode: 210a3...662

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 20 til hunden og 6dedikert til katta. Til meg har jeg ett pledd. 

Anonymkode: 210a3...662

Noen som har flere enn meg her ser jeg...

Noen som ikke har noen pledd her da?😁

Anonymkode: 93f36...fd5

Skrevet

2 stykker

Anonymkode: 297f4...132

Skrevet

10 stk.

Anonymkode: e4b07...3a2

Skrevet

2 stk. Et ullpledd som bare brukes inne (slumrepledd på sofaen vinterstid) og et lett (og lettvasket) fleecepledd som jeg bruker ute i hengekøya eller hvis jeg sitter ute og det er litt kjølig.

• Liker 1
Skrevet

Vi har 3 stk.
2 er i slik fleece-stoff og det andre er strikket i tykk ull fra svigermor ❤️
Blir nok ett nytt pledd for meg snart, ettersom katta har "stjålet" mitt, altså, hun elsker å ligge under senga og katten, vel hun drar med seg pleddet under senga også :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Alle pledd blir til hunde-/kattepledd så det kjøpes stadig nye. Har kjøpt sengeteppe i fleece på Ikea nå. Da er det skikkelig størrelse på det 😊

Anonymkode: 00cc4...54b

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet

Til meg har jeg kun ett. Hunden min får etterhvert alle mine pledd. Hunden min har tre, jeg har ett. = 4

Skrevet

Ett ullpledd og et fleecepledd, og hunden har et eget fleecepledd 

Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle pledd blir til hunde-/kattepledd så det kjøpes stadig nye. Har kjøpt sengeteppe i fleece på Ikea nå. Da er det skikkelig størrelse på det 😊

Anonymkode: 00cc4...54b

Samme her. Hunden min har fått sengeteppet fra IKEA i fleece, det er 200x250. 

Endret av #Rasshøl
Skrevet

Ca 10.

Anonymkode: 2b746...728

Skrevet

Jeg er enslig, og jeg har ett ullpledd, ett tykt fleecepledd og et helt tynt fleecepledd. Holder rikelig:P

Anonymkode: 73ca4...3e1

Skrevet

Har rundt 10 pledd: 3 pledd av ulik tykkelse/varme som jeg bruker, 2 pyntepledd jeg har dekket sofaen med (for å unngå katteklor), 1 pledd jeg dekker senga med. Så har jeg noen billige pledd fra IKEA til utendørs bruk (kvelder ute, stranda, piknik). Bytter ut pledd i ny og ne når de blir slitte og ikke er myke lenger. Synes det er ukoselig å pakke meg inn i stive pledd. 😁

Anonymkode: f19db...00f

Skrevet

2 kjempegode og myke ullpledd fra Ikea som blir veldig mye brukt.

5-6 tykke rutete ullpledd av god kvalitet som bare brukes på vinteren.

Og to quiltede som brukes mest til pynt.

Skrevet

22 stk😊

Anonymkode: b20eb...255

Skrevet

Har to store pledd, ett svigermor har hekla i ganske grelle farger 😅 så det ligger ikke fremme, men er varmt og godt. Og ett Røros-pledd som er veldig deilig og varmt, men som dessverre har blitt litt flekkete og stygt. Har ikke kvittet meg med det, går med planer om å sy det om til puter eller noe slikt.

til hverdags tar vi på oss en genser og tøfler hvis vi er kalde, ingen av oss er egentlig pledd-mennesker.

barna har mange pledd, da. De liker å krype opp i sofaen med pledd når de våkner i helgene. De bruker de også mye til lek. De to jentene har kanskje 5-6 pledd hver, der ett er kjøpt og resten er hjemmelagde (sydd, strikka, hekla)

Anonymkode: 8f469...0c1

Skrevet

Har ett plett som er mitt i sofaen, Hunden har et pusete pledd på plassen sin i sofaen som han graver seg ned i, så har han et I sengen min, og så har han et skikkelig tjukt et I bilen nå siden bilen er kald på morgenen og han har stive ledd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...