AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Drømmer litt om å invitere en kvinne i sexen vår. 2 damer og en mann. Det tenner meg med tanken. Er dette best å bare ha som en tanke, vil virkeligheten være noe annet? Tenner meg hvis han hadde sex med en annen dame med meg. Er det normalt for en kvinne å tenke? Hilsen kvinne 30 Anonymkode: f5e02...ba0 2
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Drømmer om det samme selv, men jeg mangler to damer🤭Men jeg har 2 i tankene🙈 1
Elaine Marley Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitet. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Jeg tenkte på det samme en tid tilbake og luftet det for kona. Hun var faktisk ikke helt negativ til det. Det var jo noe vi begge ikke hadde testet ut og virket litt spennende. Har ikke kommet videre med det. Anonymkode: 0e44d...e36
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Trenger det å være normalt? Er det ikke nok at dette er noe du tenker på, og tenner på? Snakk med din samboer om det, kanskje dere begge tenner på tanken, sånn at du får levd det ut en dag? Anonymkode: 6a8b2...f4c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Er dette mulig? Å drømme mannen har s.. med annen kvinne?🤯 Jeg hadde skjert av ..... hans av, vis han hadde gått bak min rygg !!! Men alle er forskjellige! 😅 Anonymkode: 9d35d...bf5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette mulig? Å drømme mannen har s.. med annen kvinne?🤯 Jeg hadde skjert av ..... hans av, vis han hadde gått bak min rygg !!! Men alle er forskjellige! 😅 Anonymkode: 9d35d...bf5 Så bra at TS ikke ville han skulle gå bak ryggen hennes da. De skulle jo være sammen Anonymkode: 6a8b2...f4c 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 Fantasi og virkelighet er ikke det samme, rett og slett fordi i en fantasi styrer du hele handlingen. Å ta inn en ekstra betyr at du mister kontrollen, noe som kan være både spennende og skummelt. Det må du være forberedt på. Jeg har vært den andre kvinnen. Man må være fintfølende på hvilke grenser paret har, og særlig den andre kvinnen. Jeg spurte henne "om lov" til å nyte mannen hennes, for å vise at jeg ikke ønsket å gå over noen grenser hun kanskje ikke visste at hun hadde. Mange er ikke klar over hvor sjalu de kan bli når de skjønner at mannen deres skal ha sex med en annen kvinne, og kanskje nyter det _veldig_. Siden jeg var deres fantasi lot jeg dem ta føringen i starten. Paret har gjerne sett for seg et scenario og har noen ønsker, og det vil man jo gjerne at de skal få oppleve. Å få være med en kvinne for å dele hennes mann er en tillitserklæring. Det tenker jeg er greit å ha i bakhodet. Anonymkode: 4602e...330 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 Heller 2 menn enn å klå på en annen dame😳😳. Hadde foretrukket å få all oppmerksomheten. Heldigvis er det en fantasi jeg ikke skal leve ut😂. Har ikke 1 mann en gang. Anonymkode: 67176...f65
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #10 Skrevet 10. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantasi og virkelighet er ikke det samme, rett og slett fordi i en fantasi styrer du hele handlingen. Å ta inn en ekstra betyr at du mister kontrollen, noe som kan være både spennende og skummelt. Det må du være forberedt på. Jeg har vært den andre kvinnen. Man må være fintfølende på hvilke grenser paret har, og særlig den andre kvinnen. Jeg spurte henne "om lov" til å nyte mannen hennes, for å vise at jeg ikke ønsket å gå over noen grenser hun kanskje ikke visste at hun hadde. Mange er ikke klar over hvor sjalu de kan bli når de skjønner at mannen deres skal ha sex med en annen kvinne, og kanskje nyter det _veldig_. Siden jeg var deres fantasi lot jeg dem ta føringen i starten. Paret har gjerne sett for seg et scenario og har noen ønsker, og det vil man jo gjerne at de skal få oppleve. Å få være med en kvinne for å dele hennes mann er en tillitserklæring. Det tenker jeg er greit å ha i bakhodet. Anonymkode: 4602e...330 Du høres ut som du er veldig raus da. Sjansen for at ts finner en like hensynsfull kvinne er liten. Er jo bare noen mndr siden vi leste om en kvinne som gikk i dusjen, og kom ut til at mannen hadde sex med hun andre alene. Anonymkode: b3254...2c8
bandit Skrevet 10. september 2019 #11 Skrevet 10. september 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Fantasi og virkelighet er ikke det samme, rett og slett fordi i en fantasi styrer du hele handlingen. Å ta inn en ekstra betyr at du mister kontrollen, noe som kan være både spennende og skummelt. Det må du være forberedt på. Jeg har vært den andre kvinnen. Man må være fintfølende på hvilke grenser paret har, og særlig den andre kvinnen. Jeg spurte henne "om lov" til å nyte mannen hennes, for å vise at jeg ikke ønsket å gå over noen grenser hun kanskje ikke visste at hun hadde. Mange er ikke klar over hvor sjalu de kan bli når de skjønner at mannen deres skal ha sex med en annen kvinne, og kanskje nyter det _veldig_. Siden jeg var deres fantasi lot jeg dem ta føringen i starten. Paret har gjerne sett for seg et scenario og har noen ønsker, og det vil man jo gjerne at de skal få oppleve. Å få være med en kvinne for å dele hennes mann er en tillitserklæring. Det tenker jeg er greit å ha i bakhodet. Anonymkode: 4602e...330 Dette var gode poeng. Vi har bare forsøkt med andre menn og det var ingen av de som tenkte på dette. De ville bare ha henne. Første gangene hun var med meg og noen venner så sprutet vi bare på henne og hun sugde oss. Andre gangen var det sammen med en vi møtte i en bar. Det var litt rart men også deilig å se henne med en annen. Nå tenner jeg på det og elsker å se henne ha sex med andre menn. Men vi har tillit til hverandre så det er vel hovedgrunnen til at det fungerer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå