Gå til innhold

Realistisk med ff når man er helt uerfaren og i 20-årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i midten av 20-årene og har aldri hatt sex før, mest fordi jeg ikke har hatt muligheten da ingen noen gang har vert interessert i meg. Det var også lenge jeg ikke følte meg klar for det, så har ikke lagt inn så mye innsats i å finne noen heller. Et annet problem er at jeg virkelig ikke har noe erfaring fra før. Har ikke kysset noen en gang. Ser for meg de fleste kanskje hadde løpt hadde jeg vert ærlig om dette?  

Da det ikke passer meg å ha kjæreste akkurat nå ser jeg egentlig for meg å finne en ff (eller en ons). Gjerne noen som ønsker å møtes regelmessig slik at jeg kan få seksuell erfaring, men finnes det menn og kvinner som hadde vert interessert i noe slikt? Tenker det sikkert er litt kipt å bruke så mye tid på noen som er helt uerfaren? Spesielt når jeg ikke er interessert i et seriøst forhold?

Anonymkode: 6d3ee...525

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt å tenke sånn, men husk det er du som skal føle deg trygg. Jeg er nok i samme tankene som deg, gutt i 40-årene😘

Anonymkode: de624...469

Skrevet

Hvor kommer du fra sånn ca? jeg er fra nordtrøndelag😊

Anonymkode: de624...469

Skrevet

Kjør på, du får ikke erfaring uten å ha sex :) 

Tror ikke det er så mange som bryr seg om du har hatt sex før eller ikke. Man må som oftest gjennom en tilvenningsprosess med ny sexpartner uansett, alle er jo forskjellige og har forskjellige preferanser uansett.

Anonymkode: af288...28c

• Liker 1
Skrevet

Hei hvem er du. Mann 37 oslo her

Anonymkode: 60ed8...f7f

Skrevet

Er du en mann så er det vel ikke så realistisk 🤔

Anonymkode: 911dc...bcc

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 26 år har ikke så mye erfaring fra før. Nå nettopp har jeg klart og få en ff og to stk som jeg snakker ofte med.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på, du får ikke erfaring uten å ha sex :) 

Tror ikke det er så mange som bryr seg om du har hatt sex før eller ikke. Man må som oftest gjennom en tilvenningsprosess med ny sexpartner uansett, alle er jo forskjellige og har forskjellige preferanser uansett.

Anonymkode: af288...28c

Høres bra ut, da satser jeg på å prøve å finne noen. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du en mann så er det vel ikke så realistisk 🤔

Anonymkode: 911dc...bcc

Er kvinne 🙂

Skrevet
1 time siden, Hemliganonym skrev:

Jeg er 26 år har ikke så mye erfaring fra før. Nå nettopp har jeg klart og få en ff og to stk som jeg snakker ofte med.

Kan jeg spørre hvor du fant disse personene? Var/er du ærlig om at du har lite erfaring fra før?

Skrevet

Det er ingenting å bekymre for. Si ifra på forhånd sånn at vedkommende tar hensyn. 

Lag en annonse på andre arena der det er lov feks. Nakenprat og vær selektiv. Lykke til ✌

• Liker 1
Skrevet

Det finnes mennesker som er interessert i ff-forhold😊

Jeg er 23 år (kvinne), og har et friends with benefits forhold til en fyr i 30-årene. Ingen av oss hadde hatt sex eller vært i forhold før. Jeg ønsker ikke å gå inn i et forhold med noen, da jeg ikke er klar for det. Jeg har bare et sykt stort behov for sex og nærhet en gang i uka. 

Vi møttes på et utested. Jeg var veldig tydelig allerede da, at jeg ikke var ute etter noe forhold - men vennskap. Det var gjensidig. Han har åpnet seg til meg om sin bagasje, og det har jeg også gjort. Jeg har blitt veldig glad i han, men verken han eller jeg har romantiske følelser. Vi bestemte oss med tiden at vi skal eksperimentere sammen, for å få seksuell erfaring. Vi er utrolig gode venner, så det er ikke slik at vi møtes bare for å ha sex - men vi gjør også mye annet gøy sammen.

For meg er ikke kjærlighet og sex det samme. Jeg må ikke ha følelser for personen jeg har sex med, men jeg må ha en god kjemi - og føle en viss trygghet. 

Anonymkode: bc0e8...b9d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor du fant disse personene? Var/er du ærlig om at du har lite erfaring fra før?

Tinder. Var ærlig ja.

Skrevet

Siden du er kvinne bør det nok ikke være noe problem å finne kandidater, det er tross alt du som er etterspurt. Vær ærlig, men vær også kresen. Menn som vil ha lettvint tilgang på sex er det nærmest ubegrensede mengder av, men langt fra alle vil gi deg en god opplevelse. 

Skrevet

En advarsel fra en gammel mann her; det at du er uerfaren, gjelder også at du er uerfaren i å håndtere de følelsene som kan dukke opp når du blir intim med noen. Ikke undervurder det, hvis psyken din ikke er helt på topp. 

Anonymkode: 92487...326

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En advarsel fra en gammel mann her; det at du er uerfaren, gjelder også at du er uerfaren i å håndtere de følelsene som kan dukke opp når du blir intim med noen. Ikke undervurder det, hvis psyken din ikke er helt på topp. 

Takk for at du sier det.

Jeg har også ønsket å ha sex, men sex har jeg ikke ønsket å ha med hvem som helst. Jeg ønsker ikke en mann som har ligget rundt og som har eller har hatt kjønnssykdommer. For jeg ønsker ikke å få herpes og kjønnsvorter. Eller bare være til for bruk og kast. Men hvis jeg hadde funnet en normal mann som er øm og kjærlig og som ikke har ligget med mange partnere så kunne jeg hatt sex med ham om vi ble gode venner og var glad i hverandre. Ons og fuck friends er ikke noe for meg fordi jeg ville blitt følelsesmessig og sjelelig bundet til den jeg har sex med og såret om jeg ble forkastet da jeg er for følsom og sart av natur. Derfor må du først finne ut om du er følelses messig kald nok til å takle slike følelser.

Anonymkode: d21a8...3cf

Skrevet
På 8.9.2019 den 20.50, AnonymBruker skrev:

Godt tips! Har faktisk ikke tenkt så mye over akkurat dette, men nå kan jeg i alle fall være bevisst på det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...