AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Er det teit å såve med klær på når jeg hadde en gutt på overnatting? Er jomfru og sov med klær på fordi jeg ikke vil ha sex med mindre jeg kjenner personen godt... er jeg teit? Anonymkode: fda40...4d1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Nei, du er ikke teit fordi du velger å gjøre det som gjør deg trygg! Synes du skal være stolt over at du ikke lar deg presse til gjøre noe du ikke vil. Anonymkode: 3a28b...533 4
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Nei det er ike teit, jeg synes du er fornuftig og smart😊 4
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det teit å såve med klær på når jeg hadde en gutt på overnatting? Er jomfru og sov med klær på fordi jeg ikke vil ha sex med mindre jeg kjenner personen godt... er jeg teit? Anonymkode: fda40...4d1 Nei. 2
SnillScorpion Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 (endret) Nei. Men hvorfor er han på overnatting egentlig? Håper han ikke misforstår og blir usikker på seg selv pga det liksom. Endret 8. september 2019 av SnillScorpion 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Nei, men selv om du hadde sovet med lite klær betyr det ikke fritt fram for gutten heller. Anonymkode: dfa81...36d 4
Gjest Hundedama Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 D gjorde jeg også på min første kjæresteovernatting i ungdomstiden
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 18 minutter siden, SnillScorpion skrev: Nei. Men hvorfor er han på overnatting egentlig? Håper han ikke misforstår og blir usikker på seg selv pga det liksom. Fordi vi var på fest og han bor lengre vekke... itillegg til at vi holder litt halvveis på. Anonymkode: fda40...4d1
heipådegsann Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 (endret) Jeg mistet jomfrudommen min for ihvertfall 7 år siden nå. Og jeg sover fremdeles med klær på hvis jeg har en mann på overnatting som jeg ikke har tenkt å ha sex med. Om ikke med dongeribukse og genser så drar jeg på meg nattbukse/shorts og ei t-skjorte. Er bare nære venninner og samboeren min jeg ligger i bare trusa med/hos, ellers finner jeg det ikke komfortabelt 😅 Og nei, det er ingenting teit med det. Endret 8. september 2019 av heipådegsann 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 Må bare si tusen takk for alle svar hittil❤️❤️ Hjelper veldig mye faktisk alt dere skriver! Tusen takk😊 Anonymkode: fda40...4d1 3
Gjest Hundedama Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare si tusen takk for alle svar hittil❤️❤️ Hjelper veldig mye faktisk alt dere skriver! Tusen takk😊 Anonymkode: fda40...4d1 ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå