AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Vil ingen steder med dette innlegget. Vil bare få det ut i verden, sette ord på det, og så gå videre i livet. Kommer derfor ikke til å svare her, og dere er fri til å hamre løs på tråden med grufullheter om meg. Når jeg har skrevet denne tråden, er jeg ferdig med saken, ferdig med mennesket og ferdig med dritten. Jeg er et ondt menneske som kan tenke slik jeg gjør nå. Jeg er som regel ikke ond, men disse tankene er stygge. Det var ei som behandlet meg skikkelig, skikkelig stygt over lang tid for lenge siden som jeg har slitt med vonde tanker om. Jeg burde bare gå videre, ikke bruke mer energi på det. Men det gjorde for vondt og de tingene hun sa og gjorde satte for dype spor. På den tiden hun var stygg mot meg, hadde hun en kjæreste som jeg hadde inntrykk av var en veldig ordentlig og flott fyr. Jeg hadde ingenting med han å gjøre selvsagt, bortsett fra at han var hennes kjæreste, men jeg opplevde jo at hun ikke fortjente han. Og bare jeg så på han ble hun grønn av sjalusi og behandlet meg enda styggere. De giftet seg i 2017. Nå har jeg fått vite at de ikke lenger er gift og at han har funnet seg en ny. Jeg er stygg og slem som tenker og føler sånn, men jeg godter meg over det. Om hun har behandlet han sånn som hun behandlet meg, som jo er typisk at det går igjen når man bor tett sammen, eller i nære relasjoner, så fortjener hun det. Det var tilfredsstillende å få vite, faktisk. Alle de årene jeg har tenkt "fuck deg"... Nå skal jeg legge det på hylla. Karma biter deg som regel bak. Anonymkode: f4c15...d9d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Du er jo ikke ond. Du er som en pusekatt. Jeg forventet at du i det minste hadde ligget med eksen eller broren hennes bare for å irritere henne. Anonymkode: 14ca4...891 10
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 så sykt ond, ler høy xD Anonymkode: a37ba...6a0 1
Doggett Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Dette var jo ingenting, er vel vanlig å godte seg over slik når man virkelig ikke kan fordra en person 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er jo ikke ond. Du er som en pusekatt. Jeg forventet at du i det minste hadde ligget med eksen eller broren hennes bare for å irritere henne. Anonymkode: 14ca4...891 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: så sykt ond, ler høy xD Anonymkode: a37ba...6a0 Hadde ikke tenkt å svare her, men jeg må visst. Jeg skrev at jeg er ond fordi det er så typisk her på kg at folk tenker at du er det med mindre du skriver selv at du er det. Sånn ca. Ikke at jeg bryr meg, må har jeg fått det ut. Men kjennes greit å få det sagt på riktig måte. Anonymkode: f4c15...d9d 2
Atomlynet Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 Hun ofrer sikkert ikke deg en tanke lol. All den bitterheten har du unødig gått å holdt på til det øyeblikket du godter deg over. Det er ikke ondt, bare kjipt og patetisk. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 Jeg er også ond da😂😂😂 Anonymkode: a37ba...6a0 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 Hadde følt og tenkt det samme som deg, og jeg er ikke ond 😊 Anonymkode: bf6bb...aab 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 Folk skriver dritt her uansett hva man skriver. Ifølge kg er man visst en dritt uansett bare man er menneske, må vite. Men nå er jeg offisielt ute av tråden her, takk for meg. - TS Anonymkode: f4c15...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #10 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde følt og tenkt det samme som deg, og jeg er ikke ond 😊 Anonymkode: bf6bb...aab Og takk. Anonymkode: f4c15...d9d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 Slike tanker er mer vanlig enn du tror, så du er ikke ond. Anonymkode: 04f50...058 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 The evil that men do. Anonymkode: 4b16f...932
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 Åh herregud, dette var jo bare småtterier.... Anonymkode: bcb11...836
Djungelvrål Skrevet 8. september 2019 #14 Skrevet 8. september 2019 Hvordan vet du at det var han som gikk fra henne, kunne vært motsatt.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 Tror ikke at du kun er ond. Til det har du for mye rettferdighets sans. Anonymkode: cacc9...958
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #16 Skrevet 8. september 2019 Da er jeg også ond! Det var ca. 10 år siden jeg jobbet vikar i et sted, når jeg fikk vite at sjefen skal gi bort stillingen til annen som kom nylig, jeg ble så sint og lei meg, følte at jeg ble brukt. Hver natt jeg ønsket at det arbeidsstedet skulle legges ned. Den ble faktisk lagt ned! Etter 2 måneder. jeg følte meg ikke ond, jeg bare følte sjefen fikk sin karma. Anonymkode: 533bb...23a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 Da er jeg også ond, ts...for jeg er likedan 😄 Anonymkode: 8d707...1c1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 Du er ikke ond når du innrømmer det selv. Kg vil alltid overbevise om at du er motsatt av have du sier på kg. Men jeg er mega ond.Det styggeste du kan gjøre mot en annen kvinne er å føle deg pen. Jeg hadde prøvd meg på typen til ei som har behandlet meg dårlig om jeg likte han. Jeg driter da vel i hennes følelser og forhold. Vet det er tabu, men utseendet er fint. Dette er det verste du tenker for andre jenter, da de fleste jenter ikke er så pene. Anonymkode: bdcca...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå