AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg og kjæresten liker å sprite opp sexlivet med analsex innimellom, men nesten uten unntak så begynner jeg å blø. Han trenger ikke være ordentlig inni meg engang før jeg begynner å blø. Blør gjerne i flere dager etterpå ved dobesøk... Vi bruker mye glidemiddel, jeg har ikke hemoroider, og vi bruker alt fra 15-30 min på rolig oppvarming. Noen som vet hva som kan gjøres for å slippe dette hver gang vi har analsex? Det rareste er at jeg med min forrige kjæreste kunne ha analsex med mindre glidemiddel og kortere oppvarming uten noen problemer. Størrelsesmessig er det liten forskjell på eksen og min nåværende kjæreste. Anonymkode: 2fa72...052
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Ikke ta det ille opp, men det er ikke meningen at man skal ha analt samleie. Kanskje best å slutte når du blør.. Anonymkode: 39dd1...608 8
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke ta det ille opp, men det er ikke meningen at man skal ha analt samleie. Kanskje best å slutte når du blør.. Anonymkode: 39dd1...608 Ventet på en slik kommentar. Selvfølgelig er det ikke meningen fra naturens side, og når jeg begynner å blø så stopper vi og tar en måneds pause. Likevel ønsker vi jo å få det til å gå når begge to får mer nytelse av slik sex innimellom. Dessuten er ikke penis noe særlig større enn det som vanligvis kommer ut, så rent fysisk med god oppvarming med bruk av rette teknikker og med nok glidemiddel bør jeg ikke begynne å blø eller få nevnverdige andre skader. Nettopp derfor jeg laget denne tråden, da det tydeligvis er noe som blir gjort feil... Anonymkode: 2fa72...052 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Sikker på at du ikke har en hemoroide godt oppi der? Hvorfor skulle du eller blø uten grunn? Anonymkode: a8cc0...0c8 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Størrelsen på penis er ikke hovedsaken her, selv om det betyr noe. Problemet er jo at det ikke skal noe INN i analen, men tvertimot UT. Det er hovedgrunnen til at analsex er så vanskelig og lett gir smerter, plager eller andre problemer. Analåpningen er designet for å presse og slippe noe ut, og er lukket mot å ta noe inn. For å si det på enkel måte: Den åpningen er egentlig enveiskjørt, og å "kjøre" andre veien da gir problemer av mange slag. Anonymkode: fe01a...f3a 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Ikke rart du blør når dere stapper ting INN i tarmen. Den er lagt for å dytte ting ut, ikke inn. Og så har du sikkert innvendig hemoriode Anonymkode: 37863...f21 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Størrelsen på penis er ikke hovedsaken her, selv om det betyr noe. Problemet er jo at det ikke skal noe INN i analen, men tvertimot UT. Det er hovedgrunnen til at analsex er så vanskelig og lett gir smerter, plager eller andre problemer. Analåpningen er designet for å presse og slippe noe ut, og er lukket mot å ta noe inn. For å si det på enkel måte: Den åpningen er egentlig enveiskjørt, og å "kjøre" andre veien da gir problemer av mange slag. Anonymkode: fe01a...f3a Godt sagt. 👍 Itillegg så kan man få Hpv virus og andre kjønnssykdommer i analen også. Hpv viruset som kan føre til kreft i livmorhalsen kan også gi kreft i endetarmen og i hals. Så Ts bør sjekke seg fordi det er alvorlig om man blør fra endetarmen. Anonymkode: 15d9d...649 2
isw Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Du har nok med nesten hundre prosent sikkerhet en innvendig hemoroide. Dette er enkelt å bli kvitt, enten med reseptfrie stikkpiller eller som en mer permanent løsning, å bli henvist til spesialist for fjerning. Da setter de en liten strikk rundt hemoroiden, den faller av og du slutter å blø. Det er uansett ikke farlig med litt blod og det er ikke farlig med analsex. Merkelig mange fordommer her. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke ta det ille opp, men det er ikke meningen at man skal ha analt samleie. Kanskje best å slutte når du blør.. Anonymkode: 39dd1...608 Hva er det med meg da som ikke opplever plager eller blødning etterpå? 😂 Anonymkode: d3ba5...496
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det med meg da som ikke opplever plager eller blødning etterpå? 😂 Anonymkode: d3ba5...496 Du har nok en løsere kaviarstjerne. Anonymkode: 0a6f7...357 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok en løsere kaviarstjerne. Anonymkode: 0a6f7...357 Haha. Bør jeg være takknemlig etter noen år med irritabel tarm da 😂 Anonymkode: d3ba5...496
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #12 Skrevet 8. september 2019 Hvis du blør hver gang så kan det jo tenkes at kroppen din prøver å si ifra at dette ikke er helt bra? Anonymkode: 0cdd2...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #13 Skrevet 8. september 2019 Du har nok en innvendig hemoroide. Anonymkode: 1c18d...8ba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #14 Skrevet 8. september 2019 5 minutter siden, isw skrev: Du har nok med nesten hundre prosent sikkerhet en innvendig hemoroide. Dette er enkelt å bli kvitt, enten med reseptfrie stikkpiller eller som en mer permanent løsning, å bli henvist til spesialist for fjerning. Da setter de en liten strikk rundt hemoroiden, den faller av og du slutter å blø. Det er uansett ikke farlig med litt blod og det er ikke farlig med analsex. Merkelig mange fordommer her. Takk for et mer ordentlig svar Jeg har ikke innvendig hemoroide da jeg begynner å blø i det han trenger inn. En halv cm inn og jeg begynner å blø. Det er et rift og som oftest merker jeg det. Det blør også gjerne mer ved hemoroider enn det jeg blør... Anonymkode: 2fa72...052
Ardenus Skrevet 8. september 2019 #15 Skrevet 8. september 2019 kan hende du tørker deg for mye når du er på do?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #16 Skrevet 9. september 2019 Når du får svar som: "naturen gav oss ikke hender for at vi skulle masturbere" "naturen mente at det skulle være mann og kvinne" Altså en påtatt akademisk versjon av der du hører et kor i bakgrunnen hvor det blir sagt "Gud" istedet for "naturen". ....så er det på tide å sjekke GPS'en om man begynner å nærme seg bibel-beltet på norgeskysten. Det er mange som leker masse med analen og får masse ut av det. Men det er en annen "greie" med andre ting å tenke på. Gå til legen. Si at du blør ved første berøring i forbindelse med anal-lek. Jeg er mann og var i en periode plaget med noe litt lignende. Kona var med fordi hun kjenner det området best. Legen, en ung mannlig lege som jeg aldri hadde møtt før, tok dette med største selvfølgelighet som om jeg hadde hatt problemer med å gå på do eller noe. Han fant innvendig hemorroide som kona mi ikke hadde merket, og vi fikk krem og en stående henvisning til sykehuset hvis det ikke virket. Dersom kremen ikke hadde funket, ville de (slik det ble fortalt) ha bundet en strikk rundt problematiske hemorroider slik at de mistet sirkulasjon og detter av. Lykke til. Anonymkode: e9d74...7b8
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #17 Skrevet 9. september 2019 Du høres ut som du har analfissur Anonymkode: e3ea0...8f9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #18 Skrevet 9. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du høres ut som du har analfissur Anonymkode: e3ea0...8f9 Neppe. Analfissur er dritvondt, såpass at analsex er helt utenkelig å holde på med. Anonymkode: 1c18d...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå