Pøbelkråka Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 Hvem er hun? Hva gjør henne så kjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 10. september 2019 #2 Del Skrevet 10. september 2019 Hun skal visst være "morsom" 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 10. september 2019 #3 Del Skrevet 10. september 2019 Har ikke fulgt henne på lenge, men hun har diabetes og snakket en del om det når jeg fulgte henne, ispedd humor, av å til omvendt😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 12. september 2019 #4 Del Skrevet 12. september 2019 Lenge siden jeg har sett, men har hatt sansen for henne❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayzert Skrevet 5. juni 2021 #5 Del Skrevet 5. juni 2021 Hei Pøbelkråka. sent svar - har ikke fått med meg at du har spurt om meg… jeg er en trønder på nå 40 som la ut noen videoer på Snapchat og Instagram for noen år siden. Jeg så på andre svar her at jeg visstnok skulle være morsom. Ikke alle synes det og det er helt ok. Da du spurte hadde jeg nok omtrent sletta alt for da hadde jeg fått nok av nettroll som kunne fortelle meg så forferdelig jeg var. og for å gjøre det helt klart: jeg har aldri vært «kjent». Men det visste du vel siden du måtte lage en tråd i kvinneguiden. mvh Mayzert 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 6. juni 2021 #6 Del Skrevet 6. juni 2021 Jeg liker deg kjempegodt, Mayzert, og savner deg på Snap. Tror aldri jeg kommer til å glemme den kjønnssykdomstesten din! 😅 Håper oppriktig du har det bra! 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 6. juni 2021 #7 Del Skrevet 6. juni 2021 Eyyy! Kom tilbake!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå