Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 70F, mannen er mer opptatt av rompa mi.....

Anonymkode: f4922...f9c

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn off? Ville du fortalt din kjæreste at brystene hennes er for små? 

Hvor viktig er brystene hos en kvinne for menn egentlig? Og ville du savnet bryster hvis du er vant med store bryst hos kvinner du ligger med og blir sammen med ei som er ganske flat? 

Ville kuken din blitt slapp hvis hun da tar av seg bhen? 

Ville du løyet og sagt hun er bra nok akkurat som hun er? 

Anonymkode: 355b1...fe5

Er det turn off? Ville du fortalt din kjæreste at brystene hennes er for små? 

Hvor viktig er brystene hos en kvinne for menn egentlig? Og ville du savnet bryster hvis du er vant med store bryst hos kvinner du ligger med og blir sammen med ei som er ganske flat? 

Ville kuken din blitt slapp hvis hun da tar av seg bhen? 

Ville du løyet og sagt hun er bra nok akkurat som hun er? 

Nei og nei. Det er absolutt ikke tur off med små pupper. Det er også naturligvis ikke greit å fortelle noen at brystene hennes er for små. Hvem søren har muligheten og retten til å bestemme det? Høres helt merkelig ut for meg.

2. Jeg er ikke i et forhold med et par med pupper. Jeg blir forelsket i hele mennesket, altså kropp og personlighet, puppene er bare en del av vedkommende. Stort sett så har alle mennesker pupper som passer til kroppen de har fått - det er både sexy og tiltrekkende. For meg som mann virker det ganske rart om jeg skulle savne noen andres pupper på min kjæreste. 

3. Kuken ville vel stilt seg i "giv akt" som vanlig. Flatbrystete kvinner er like flotte som kvinner med større bryst. 

4. Nei, jeg ville ikke løyet. Jeg er 100% sikker på at hun er bra nok som hun er. 

Ellers: Slutt å bekymre deg for små bryst. Det er ikke puppene dine det er noe galt med. Du er usikker på deg selv og kroppen din. Slutt å tro at du må se ut på en viss måte for å være god nok. Start med å øve deg på å være glad i deg selv. Det er ingenting i veien med utseende av kroppen din. 

Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Mange usikre damer her. Er dere nødt til å spørre menn om alt fra puppestørrelse til alt annet angående utseende.

Anonymkode: 849a1...989

Eeh, har du sett alle penisstørrelse-innleggene her inne eller? De opptar jo faen meg halvparten av alle tråder inne på KG (jada, overdrivelse).. Minst like mange usikre menn her inne som må spørre om 13 cm er langt nok.. 

Skrevet

Jeg synes små flate pupper er veldig fine. Tror det er en myte at alle menn liker store pupper. 

Anonymkode: d7e22...52a

• Liker 2
Skrevet

Pupper er til for å mate babyer med. Punktum. Hvordan de ser ut - det er faktisk fullstendig underordna. Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Men nå er nå jeg dame, da. Jeg hadde aldri nedverdiget meg til å ha sex med en mann som ikke syntes kroppen min var attråverdig nok. Da hadde jeg ledd og ønsket ham god tur videre. 

Jeg har vært både veldig overvektig og senere slank, jeg har født og ammet tre barn og venter nå mitt fjerde. Jeg er stolt av kroppen min og alt den har gått igjennom, den bærer meg gjennom livet, den fungerer og derfor er den vakker. Jeg håper virkelig at ALLE damer en dag kommer dit at de aksepterer seg selv fullstendig. 

• Liker 3
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet
1 time siden, Lorieen skrev:

Pupper er til for å mate babyer med. Punktum. Hvordan de ser ut - det er faktisk fullstendig underordna. Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre. Men nå er nå jeg dame, da. Jeg hadde aldri nedverdiget meg til å ha sex med en mann som ikke syntes kroppen min var attråverdig nok. Da hadde jeg ledd og ønsket ham god tur videre. 

Jeg har vært både veldig overvektig og senere slank, jeg har født og ammet tre barn og venter nå mitt fjerde. Jeg er stolt av kroppen min og alt den har gått igjennom, den bærer meg gjennom livet, den fungerer og derfor er den vakker. Jeg håper virkelig at ALLE damer en dag kommer dit at de aksepterer seg selv fullstendig. 

Jess!!❤️ 

Skrevet

Vel.. Om noen har sett Hege Schøyens og Mari Maurstads sketsj om kvinnekroppen så har jeg "ekstremus tristus". Jeg har vært sånn siden jeg var ung, men det hjalp mye å være litt tykk. Nå som tynn.. Vil ikke ta av meg foran andre en gang nå. (og er bare i tredveårene..) 

Det er flaut når de er så tynne og hengende, ikke noe kjøtt, men hud er det.. Blah

Anonymkode: 83106...c39

Skrevet

Ingen problem med små pupper, liker høge slanke damer og då er det ofte små pupper med. Ikkje no stress :)

Anonymkode: 18fc6...d9c

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei, ikke alle kvinner utvikler bryster. Noen kvinner har faktisk bare to vorter.   

Jeg har fått brystoperasjon på et offentlig sykehus, fordi jeg ikke utviklet bryst. Kirurgen trengte ikke måle en gang, for å sjekke om jeg var innenfor normalen. Det så han med en gang. For der var ingenting å måle. 

Har aldri hatt sex med en mann, som har mindre bryst enn meg. Før operasjonen, vel og merke. Er sjeleglad for at jeg slapp å betale det selv, for da hadde jeg ikke hatt råd før om mange år. Og jeg skjønner godt alle menn som opererer seg offentlig fordi dei har utviklet bryst,for å få brystene fjernet. De synes nok det er like ubehagelig å kle seg, som det jeg gjorde. 

Anonymkode: 1a2e6...41f

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. Om noen har sett Hege Schøyens og Mari Maurstads sketsj om kvinnekroppen så har jeg "ekstremus tristus". Jeg har vært sånn siden jeg var ung, men det hjalp mye å være litt tykk. Nå som tynn.. Vil ikke ta av meg foran andre en gang nå. (og er bare i tredveårene..) 

Det er flaut når de er så tynne og hengende, ikke noe kjøtt, men hud er det.. Blah

Anonymkode: 83106...c39

"Denne penisen som skal presse seg fram overalt  der det er trangt og tørt! "  🤣

Endret av SupaWoman
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke brystvev, så her ligger brystvorta direkte på brystbeinet. Helt flatt, og ikke det som kan defineres som «små bryster» engang. Menn er stort sett opptatt av rumpa mi. 

Anonymkode: 0dcc6...aed

Skrevet

Dere menn : ville dere blitt tent dersom en dame med lite/ ingen bryst hadde tatt av seg på bare overkroppen?

Mens dersom en kvinne med fyldigere bryst ville gitt dere reisning??????? 

Skrevet

* mens dersom en kvinne med fyldigere bryst hadde tatt av seg på bare overkroppen ville gitt dere reisning ????

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn : ville dere blitt tent dersom en dame med lite/ ingen bryst hadde tatt av seg på bare overkroppen?

Mens dersom en kvinne med fyldigere bryst ville gitt dere reisning??????? 

Hvis en dame jeg er tent på i utgangspunktet begynner å kle av seg foran meg så er det jo helt fantastisk!

Skrevet

Damer uten pupper: JA takk! Absolutt etter min smak! 

Jeg tenner på kroppen og kjemien. Og store pupper synes jeg er turnoff. 

Anonymkode: b2ec1...cff

• Liker 1
Skrevet

Tenner av små bryst. Er min fetisj. Elsker det! 

-mann 20

Anonymkode: 13ea9...529

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke politisk korrekt å si det, men store/fyldige bryster er sexy. Det samme gjelder for peniser. Dette er bare "nature".

Sorry, men sånn er det bare.

Skrevet

Det kommer ann på dama. Noen ganger er små pupper fint, noen ganger mellomstore, noen ganger store. 

Anonymkode: 4e969...dca

• Liker 1
Skrevet

Kroppen er ikke det som tenner meg, det er den kjemien vi har!

typen min er velsig tynn og høy, uten muskler. Pikken er medium.

men jeg tenner av han forsatt på grunn av måten han er på! Måten han sleiker meg, måten han ser på meg, måten han puler meg❤️😍

kropp er ikke noe! 

Anonymkode: 13ea9...529

• Liker 1
Skrevet

Store bryst er fine, men det gjør ikke små stygge? 

det som gjør en dame stygg og uatttraktiv er usikkerhet på kroppen sin kropp! 

en dame med små bryst og selvsikkerhet kan være mer sexy enn en dame med store bryst og usikkerhet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...