AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Er det turn off? Ville du fortalt din kjæreste at brystene hennes er for små? Hvor viktig er brystene hos en kvinne for menn egentlig? Og ville du savnet bryster hvis du er vant med store bryst hos kvinner du ligger med og blir sammen med ei som er ganske flat? Ville kuken din blitt slapp hvis hun da tar av seg bhen? Ville du løyet og sagt hun er bra nok akkurat som hun er? Anonymkode: 355b1...fe5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Jeg liker pupper, men det er ikke noen dealbreaker. Når jeg liker dama liker jeg puppene også. Bare ikke skap falske forventninger med bher med masse padding. Det blir nedtur. Anonymkode: 8a966...709 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville kuken din blitt slapp hvis hun da tar av seg bhen? Vet du hvordan en penis fungerer? Kan ikke bare skru den av og på... Anonymkode: 9aa0a...f08 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 Mange usikre damer her. Er dere nødt til å spørre menn om alt fra puppestørrelse til alt annet angående utseende. Anonymkode: 849a1...989 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 Har du sett deg rundt? Er de fleste perfekte? Nei, langt i fra. De fleste er helt ordinære, med skavanker både her og der, og de finner da en partner, de fleste, som setter pris på hele personen, i allefall nogenlunde. Anonymkode: a5c74...61a 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du sett deg rundt? Er de fleste perfekte? Nei, langt i fra. De fleste er helt ordinære, med skavanker både her og der, og de finner da en partner, de fleste, som setter pris på hele personen, i allefall nogenlunde. Anonymkode: a5c74...61a Små pupper er ikke en skavank. Anonymkode: 074d7...f3b 11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 Hvis du synes puppene dine er for små, så kan du gjøre noe med det. Hvis en mann syns puppene din er for små så ligger problemet hos han, ikke deg. Anonymkode: 4672d...c57 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #8 Skrevet 7. september 2019 Jeg har kjempestore bryster som tyngdekraften ikke er snill med, det skal jeg love deg ikke er særlig sexy, da er det mye finere med små bryster😊 Anonymkode: fc8ad...e2c 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #9 Skrevet 7. september 2019 De eneste damene som er uten pupper er de som har hatt brystkreft og ikke fått rekonstruksjon. Ellers har alle andre damer pupper. Å ha små pupper er ikke å være uten pupper. Og små pupper er absolutt ikke noe negativt eller noe dårligere enn store pupper. Anonymkode: 1e145...d5a 12
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #10 Skrevet 7. september 2019 Jeg har 1 henge pupp... jeg fjernet en for 20 år siden. Ingen jeg har møtt av menn som har brydd seg om d. Jeg sa selvfølgelig ifra først da. Anonymkode: fa93c...c45 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #11 Skrevet 7. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Små pupper er ikke en skavank. Anonymkode: 074d7...f3b Ikke sagt at det var det. Men jeg synes det er rart, at her på KG, så fremstår folk med så perfeksjonistiske krav, forventninger og bekymringer, for i virkeligheten er de færreste perfekte, heller langt i fra, og folk finner da sammen uansett. Anonymkode: a5c74...61a 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #12 Skrevet 7. september 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker pupper, men det er ikke noen dealbreaker. Når jeg liker dama liker jeg puppene også. Bare ikke skap falske forventninger med bher med masse padding. Det blir nedtur. Anonymkode: 8a966...709 Så da hadde du blitt skuffet fordi større bryster er bedre? Anonymkode: 355b1...fe5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #13 Skrevet 7. september 2019 Hva mener du med små pupper da? Som oss fleste menn som er flat eller har du litt pupper? Min ex har ganske store pupper ,men slet egentlig mye med ryggen og ellers følte seg tung i kroppen på grunn av størrelsen på puppene/brystene. Ei arbeidskollega på jobben min har små pupper/bryst. Men hun ser veldig flott ut,selv om hun ikke har "store/normale" pupper som mine andre kvinnelige kolleger. Men jeg liker hun med de små bedre enn de andre. Anonymkode: f838c...65c 2
jabx Skrevet 7. september 2019 #14 Skrevet 7. september 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det turn off? Ville du fortalt din kjæreste at brystene hennes er for små? Hvor viktig er brystene hos en kvinne for menn egentlig? Og ville du savnet bryster hvis du er vant med store bryst hos kvinner du ligger med og blir sammen med ei som er ganske flat? Ville kuken din blitt slapp hvis hun da tar av seg bhen? Ville du løyet og sagt hun er bra nok akkurat som hun er? Anonymkode: 355b1...fe5 Jeg har vært borti alt mulig av pupper, og en av de mest sexy jentene jeg har vært med, hadde nesten ikke pupper i det hele tatt. Det var brystvorter og såvidt noe i tillegg. Hun var ganske så slank da, så det passet på en måte på henne. Men hun oste sex og var vilt sexy. 8
GjestSiden2006 Skrevet 7. september 2019 #15 Skrevet 7. september 2019 (endret) Husker da min kommende mann fortalte om sitt hakeslepp da alle mine bh-innlegg falt på gulvet sammen med bh! Vel, han falt for ei tynn jente, det blir det ikke mye ekte bryster med sixpack og intet underhudsfett. Han sa ikke noe før jeg hadde gått opp noen samboer-kilo, elsker han for det. Da jeg la på meg, fikk jeg mye større ekte bryster, og han følte vel for å si noe om sjokket sitt... Han kalte det «nippels on ribs», før jeg gikk opp en del kilo 🤣❤️🤣❤️🤣❤️🤣❤️🤣🙊🙊🙊🙊🙊🙊 Endret 7. september 2019 av GjestSiden2006 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #16 Skrevet 7. september 2019 Du sier "uten pupper", men jeg anntar at du mener "små pupper"? Det bryr jeg meg i så fall ikke noe særlig om. Størrelse er langt i fra det viktigste. Form. Fasthet. (Men ikke FOR fast). Om de henger eller ikke. Hvilken vei de peker. Alt dette er mye viktigere enn størrelse. Faktisk synes jeg små pupper er penere enn store. Store pupper er bare pent når man er veldig ung, som tenåring og veldig tidlig i tjueårene. Etter det blir de ikke pene lengere, fordi de henger litt. Foretrekker små pupper på min kone, da de holder seg pene i mange, mange år. Hun har nok en A/B-cup om jeg skal tippe. Anonymkode: ce7cd...576 1
Djungelvrål Skrevet 8. september 2019 #17 Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De eneste damene som er uten pupper er de som har hatt brystkreft og ikke fått rekonstruksjon. Ellers har alle andre damer pupper. Å ha små pupper er ikke å være uten pupper. Og små pupper er absolutt ikke noe negativt eller noe dårligere enn store pupper. Anonymkode: 1e145...d5a Nei, ikke alle kvinner utvikler bryster. Noen kvinner har faktisk bare to vorter.
Djungelvrål Skrevet 8. september 2019 #18 Skrevet 8. september 2019 1 time siden, GjestSiden2006 skrev: Husker da min kommende mann fortalte om sitt hakeslepp da alle mine bh-innlegg falt på gulvet sammen med bh! Vel, han falt for ei tynn jente, det blir det ikke mye ekte bryster med sixpack og intet underhudsfett. Han sa ikke noe før jeg hadde gått opp noen samboer-kilo, elsker han for det. Da jeg la på meg, fikk jeg mye større ekte bryster, og han følte vel for å si noe om sjokket sitt... Han kalte det «nippels on ribs», før jeg gikk opp en del kilo 🤣❤️🤣❤️🤣❤️🤣❤️🤣🙊🙊🙊🙊🙊🙊 Så utrolig stygt sagt! 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #19 Skrevet 8. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så da hadde du blitt skuffet fordi større bryster er bedre? Anonymkode: 355b1...fe5 Skuffet fordi dama hadde prøvd å være noe hun ikke er. Jeg syns dårlig selvtillit er litt turnoff egentlig. Anonymkode: 8a966...709 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #20 Skrevet 8. september 2019 Noen liker pupper og noen liker rumper. Jeg har store pupper som er faste og fine, men har vært med flere menn som er mer opptatt av rumpa! Anonymkode: b64f3...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå