Gå til innhold

Hva har du i sportsdel på vognen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør en ha underlag? Kan en bruke vognpose uten hull i? Er det noe jeg bør vite om sportsdel?

 

Gutten på 4,5 måneder må ha sportsdel, han fyller bag allerede. Er grønn på dette. Del gjerne dine erfaringer 😊😊

Anonymkode: 171a6...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har høstpose nå, med hull i til selene. Tar frem vinterposen når det blir kaldere. 

Anonymkode: e6847...6eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en pose med hull til selene i vogna. Om vinteren legger vi inn en ekstra foring i posen, legger et lammeskinn under og bruker et hjemmestrikket ullpledd inni posen og opp til halsen for å veie opp for at han liker å veive mer armene utenfor posen.

Anonymkode: f90be...8bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brukt pose uten hull til seler. Vi har en tynn pose og en tykk. I overgangen mellom poser (for kaldt for ene for varmt for den andre) bruker vi lammeskinn og ullpledd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vår/høstpose, og bruker tepper og yttertøy. Når det blir litt kaldere putter jeg også lammeskinn i vår/høstposen. Og når vinteren kommer bytter vi til vinterpose. Ville ikke brukt uten hull

Anonymkode: 01902...09c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode svar😊 Så pose uansett?😊 

Anonymkode: 171a6...ad9

Man må ikke ha pose, men jeg syns det forenkler litt med å holde tepper etc på plass, og gjøre det litt lunere. Og greit å bestemme selv om man vil lukke posen eller ikke. Men yttertøy og tepper er evt nok :) vi har pose i vognen hele året. Selv på sommeren, men den er selvsagt ikke lukket, med mindre det er kjølig. Er fin som beskyttelse mot matsøl, og syns stoffet er mer behagelig enn det i vognen.

Anonymkode: 01902...09c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode svar😊 Så pose uansett?😊 

Anonymkode: 171a6...ad9

Ikke midt på sommeren. Men sportsdelen er mye mer åpen enn bagdelen, så jeg så ikke noe godt alternativ til pose

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha på seler i vogna, så å kjøpe pose uten hull til seler høres ikke veldig lurt ut. Finnes det? 😅

 

Vi bruker dunpose nå, er 4 grader ute. Før det brukte vi vår/høstpose men den blir fort for tynn når det blir kaldere enn 15 grader. Hun sover med tynn-ull og en tynn ulljakke med hals, og lue akkurat nå. Er mye mer temperert på den måten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...