Gjest LeiaO Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 Jeg svarte på denne https://forum.kvinneguiden.no/topic/1256153-carolinebergeriksenno/page/413/?tab=comments#comment-24008411 Og spurte i flertall om de som diskuterte kritikerne, så seg selv i speilet, da de også er en gruppe. Viste til at de har blitt flere, og at det ser ut til å ha blitt mer avsporing som følge av det. Og at hvis det fortsetter, vil jeg blokkere. Svaret mitt er nå slettet. Hvorfor @Sol Rampelyset ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 7. september 2019 #2 Del Skrevet 7. september 2019 Viser til https://forum.kvinneguiden.no/guidelines/ Hvilken regel var det brudd på? Metakrikerne får diskutere generelt om brukere, da bør samme gjelde motsatt. Eĺler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #3 Del Skrevet 9. september 2019 @Sol Rampelyset eller @Måne Rampelyset Hvor lang tid bør påregnes før vi får svar her inne? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. september 2019 #4 Del Skrevet 9. september 2019 Hei, Beklager sent svar. Jeg har visst oversett tråden. Innlegget du sikter til er nå slettet, både dette og ditt innlegg er slettet som avsporing. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #5 Del Skrevet 9. september 2019 Sol Rampelyset skrev (På 9.9.2019 den 16.55): Hei, Beklager sent svar. Jeg har visst oversett tråden. Innlegget du sikter til er nå slettet, både dette og ditt innlegg er slettet som avsporing. Sol, admin. Ekspander Takk for svar. Jeg la merke til at mitt svar ble slettet flere dager før. Ble mitt svar da slettet som svar på avsporing, eller som avsporing (og dermed lagret)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. september 2019 #6 Del Skrevet 9. september 2019 Glemtbrukernavnet skrev (På 9.9.2019 den 18.50): Takk for svar. Jeg la merke til at mitt svar ble slettet flere dager før. Ble mitt svar da slettet som svar på avsporing, eller som avsporing (og dermed lagret)? Ekspander Det ble ryddet som svar på avsporing/del av avsporing. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #7 Del Skrevet 9. september 2019 Sol Rampelyset skrev (På 9.9.2019 den 19.05): Det ble ryddet som svar på avsporing/del av avsporing. Sol, admin. Ekspander Ble det da lagret på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. september 2019 #8 Del Skrevet 9. september 2019 Glemtbrukernavnet skrev (På 9.9.2019 den 19.08): Ble det da lagret på meg? Ekspander Nei, Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #9 Del Skrevet 9. september 2019 Sol Rampelyset skrev (På 9.9.2019 den 19.05): Det ble ryddet som svar på avsporing/del av avsporing. Sol, admin. Ekspander Tusen takk for svar. 😊 Det var litt logisk brist her, siden min kommentar ble slettet som svar på avsporing. Samtidig som det jeg svarte på ikke ble slettet før i dag. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. september 2019 #10 Del Skrevet 9. september 2019 Glemtbrukernavnet skrev (På 9.9.2019 den 19.18): Tusen takk for svar. 😊 Det var litt logisk brist her, siden min kommentar ble slettet som svar på avsporing. Samtidig som det jeg svarte på ikke ble slettet før i dag. Hvorfor? Ekspander Menneskelig feil rett og slett. I store opprydninger er det lett å overse eller hoppe over noe, særlig hvis man blir avbrutt midt i jobben. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LeiaO Skrevet 9. september 2019 #11 Del Skrevet 9. september 2019 Sol Rampelyset skrev (På 9.9.2019 den 19.36): Menneskelig feil rett og slett. I store opprydninger er det lett å overse eller hoppe over noe, særlig hvis man blir avbrutt midt i jobben. Sol, admin. Ekspander Ok. Det er selvfølgelig forståelig. Nå forstår jeg bedre modereringen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå