AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 Noe en kan gjøre for å bli fortere frisk av forkjølelse? Eller må man bare la det gå sin gang. Er så lei av Kleenex å Otrivin å nysing.. Snørr å tårer døgnet rundt. Anonymkode: f1b3e...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. september 2019 #2 Del Skrevet 7. september 2019 Drikke ingefær te med lime og honning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Del Skrevet 7. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe en kan gjøre for å bli fortere frisk av forkjølelse? Eller må man bare la det gå sin gang. Er så lei av Kleenex å Otrivin å nysing.. Snørr å tårer døgnet rundt. Anonymkode: f1b3e...161 Hvis du lar det gå sin gang tar det 3 døgn, og hvis du prøver ulike triks for å bli fort frisk tar det 72 timer ... Forkjølelse er noe drit, men det er bare å stå han av. Anonymkode: 274a8...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #4 Del Skrevet 7. september 2019 Begynte med sår hals på Torsdag. Fredag kom verkikg i kroppen å hoste. I dag Lørdag kom snørr å tårer å skikkelig forkjølelse. Tar nok mer enn 3 døgn hehe Anonymkode: f1b3e...161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 7. september 2019 #5 Del Skrevet 7. september 2019 Tar vanligvis en uke fra første symptom melder seg til siste symptom forsvinner for meg. Litt kjappere hvis jeg har fri og kan sove mye. Søvn er god medisin mot det meste👍 I mellomtiden drikker jeg diverse remedier jeg kjøper i utlandet, av typen Lemsip etc. Det letter på det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Del Skrevet 7. september 2019 En jeg møtte en gang som vanligvis var skeptisk til remedier som ikke var såkalt "vitenskapelige" sverget til Kan Jang som man får på helsekost. Selv har jeg ikke prøvd det. Her er to oppskrifter med mye bakteriedrepende som funker for meg:https://www.medicalmedium.com/mm101/medical-medium-healing-broth.htmhttps://www.medicalmedium.com/mm101/medical-medium-turmeric-ginger-shots.htm Anonymkode: 2d2e4...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #7 Del Skrevet 8. september 2019 Synes det går fortere over hvis jeg bruker physiomer nesespray. Eller så er det bare tilfeldig 🙄 Anonymkode: 53d92...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Del Skrevet 8. september 2019 Nei, ingenting kan speede opp dette. Immunforsvaret ditt må få gjøre jobben sin. Men ved å ikke høre på kroppen, kan det ta LENGRE tid å bli frisk. F.eks stress gjør at immunforsvaret senkes og du kan bli syk fortere og lengre. Eneste du kan gjøre er å behandle symptomene Anonymkode: 29767...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9 Del Skrevet 8. september 2019 Hold deg varm, drikk mye vann, ta det med ro. Heksebrygg, C-vitamin og alt annet har null effekt. Anonymkode: 2bd3f...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Del Skrevet 8. september 2019 Det er ingenting du kan gjøre for å bli fortere frisk, men du kan lindre symptomene med smertestillende, halstabletter og mye væske Anonymkode: ead84...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå