Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #1 Skrevet 3. september 2002 Skulle hatt mensen i løpet av helgen (fredag), den er ennå ikke komt. Har til tider "vondt" i magen, helt nede det er noe som trykker/litt vondt. Er så vanvittig trøtt hele tiden, sov 3 timer på sofaen i går, 6 timer i natt.. Jeg tror i grunnen ikke at jeg kan være gravid, har bare hatt menstruasjonen en gang etter at jeg sluttet med p-pillen, og kan ikke helt tro at det vil gå SÅ fort, men jeg håper... Tenkte jeg skulle kjøpe meg en test i dag og ta den i morgen. Lurte bare på om dere som er gravid har/hadde disse symptomene tidlig i graviditeten??
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #2 Skrevet 3. september 2002 Ja, jeg hadde slike symptomer (det er akkurat som om det "kniper" i underlivet, og man er konstant trøtt og slapp) i tillegg til at jeg konstant har en ekkel smak i munnen! Ta en test du, jeg anbefaler Clearblue da jeg har dårlig erfaring med RFSU testen. Den var negativ, men jeg er gravid.. Jeg har ikke vært kvalm, men nå (er vel 6 uker på vei) synes jeg plutselig at Coca Cola er helt pyton... Og har fått veldig avsmak på alkohol, smakte på pære cider (2.25% alkohol) i går, og det var helt forferdelig.. Lykke til da!
@lfakrøll Skrevet 3. september 2002 #3 Skrevet 3. september 2002 Symptomene kan være så forskjellige - så ta en test du - det er det enkleste. Og en liten kommentar til deg gjest som har fått avsmak for alkohol - DET bør du vel klare å holde deg unna mens du går gravid !
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #4 Skrevet 3. september 2002 Mn får avsmak fra det meste når man er gravid i begynnelsen, helt for jævlig var det for meg, men er nå endelig ferdig med en perioden.. Du må nok ta en test og se, bruk clearblue, det gjorde jeg, og skalv da det gikk opp for meg at nå har jeg et liv i magen! em merkelig følelse.. 19+4 uker på vei
Gjest eminel Skrevet 3. september 2002 #5 Skrevet 3. september 2002 Klart du kan være gravid! Du som ikke har fått mensen enda når du skulle fått den på fredag!! Spring og kjøp Clear Blue!! Små nurk kan lure seg til når du minst venter det...
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #6 Skrevet 3. september 2002 Ventet også mensen på fredag. Når den ennå ikke var kommet på søndag kveld jeg bare kjøpe en test. Etter å ha lest litt her inne kjøpte jeg clearblue. Jaggu kom det ikke to blå streker :D, så nå er jeg i en alder av 36 og venter mitt første barn !! Ønsker deg lykke til !!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #7 Skrevet 4. september 2002 Tok testen i dag tidlig, den var negativ. Så det jeg lurer på er om jeg bør ta en ny test om noen dager?? Forrige mens. første dag var 0208, så mensen. skulle vært komt etter hvert, etter min mening. Hva tror dere, kan jeg muligens være gravid selv om testen er negativ?
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #8 Skrevet 4. september 2002 Det kan du. Ved neste test kan du også skaffe deg et lite urinprøve glass. I stedet for å holde staven i strålen, stikker du den i glasset. Mulig du er litt som meg - at HCG innholdet ennå er såpass lavt at det ikke blir synlig på testen. Husk også at streken kan være veldig lys. Forsikkerhets skyld kan du også levere inn urin på legekontoret, deres tester er ganske pålittelige og koster ca 100 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå