AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg skal visst til pers snart ... vet han liker det og jeg liker det og men gjør det sjelden selv og aldri blitt fingret inn der.. de få gangene jeg har gjort d på meg selv har det lukta så jææææævelig av fingeren min etterpå!! Hvordan kan jeg unngå det?? Eller er d liksom en del av det ??help meeee Anonymkode: e1e87...c5d
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Ikke lukt på fingeren da..🙄 Bare gå å vask hendene skikkelig etter seansen er over.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #3 Skrevet 7. september 2019 Det er fordi vi har bæsj i tarmen. Anonymkode: 38fd8...e82 1
Gjest Paramount Skrevet 7. september 2019 #4 Skrevet 7. september 2019 (endret) Etter å ha kost med henne vasker jeg fingeren. Trenger jo ikke dusje og vaske håret.. Endret 7. september 2019 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #5 Skrevet 7. september 2019 God jul 😟 Anonymkode: ad6b9...dca
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #6 Skrevet 7. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal visst til pers snart ... vet han liker det og jeg liker det og men gjør det sjelden selv og aldri blitt fingret inn der.. de få gangene jeg har gjort d på meg selv har det lukta så jææææævelig av fingeren min etterpå!! Hvordan kan jeg unngå det?? Eller er d liksom en del av det ??help meeee Anonymkode: e1e87...c5d Vask analen din i dusjen før det skal skje 😉 Anonymkode: c5fc7...83c 1
Gjest Optimo Skrevet 7. september 2019 #7 Skrevet 7. september 2019 Det lukter jo parfyme. Eau de Toalett.
Jr.Garcon Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal visst til pers snart ... vet han liker det og jeg liker det og men gjør det sjelden selv og aldri blitt fingret inn der.. de få gangene jeg har gjort d på meg selv har det lukta så jææææævelig av fingeren min etterpå!! Hvordan kan jeg unngå det?? Eller er d liksom en del av det ??help meeee Anonymkode: e1e87...c5d Det skal det ikke gjøre om du rompa er ren. Generelt så er det vel uansett ikke vits å stikke fingrene opp i nesa og luuuuuukte , om en fingrer foran eller bak
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 Jeg må ærlig innrømme at jeg har en overivrig rumpe elsker. Får helt hetta av det hygieniske, spesielt om han setter igang midt i økta, så skal han kjærtegne meg eller man glemmer seg og får fingra i munn etterpå... pjuuuk. Han liker btw rimming også. Ikke skjønner jeg hvorfor, ber ikke om det... Ha våtservietter ved senga, litt usexy, men bedre enn å få pinkeye og omgangsjuke 🤣 Anonymkode: ef781...4b9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 Finger i rumpa gir meg ingenting. Skjønner ikke poenget. Ikke fingre i munnen heller. Det gir meg null. Anonymkode: 8e602...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå