Gå til innhold

Dere menn som liker å fingre i rumpa på dama!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal visst til pers snart ... vet han liker det og jeg liker det og men gjør det sjelden selv og aldri blitt fingret inn der.. de få gangene jeg har gjort d på meg selv har det lukta så jææææævelig av fingeren min etterpå!! Hvordan kan jeg unngå det?? Eller er d liksom en del av det ??help meeee

Anonymkode: e1e87...c5d

Videoannonse
Annonse
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

Ikke lukt på fingeren da..🙄 Bare gå å vask hendene skikkelig etter seansen er over. 

Skrevet

Det er fordi vi har bæsj i tarmen. 

Anonymkode: 38fd8...e82

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Etter å ha kost med henne vasker jeg fingeren. Trenger jo ikke dusje og vaske håret..

Endret av Paramount
Skrevet

God jul 😟

Anonymkode: ad6b9...dca

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal visst til pers snart ... vet han liker det og jeg liker det og men gjør det sjelden selv og aldri blitt fingret inn der.. de få gangene jeg har gjort d på meg selv har det lukta så jææææævelig av fingeren min etterpå!! Hvordan kan jeg unngå det?? Eller er d liksom en del av det ??help meeee

Vask analen din i dusjen før det skal skje 😉

Anonymkode: c5fc7...83c

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal det ikke gjøre om du rompa er ren.  Generelt så er det vel uansett ikke vits å stikke fingrene opp i nesa og luuuuuukte , om en fingrer foran eller bak :ler:

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg har en overivrig rumpe elsker. Får helt hetta av det hygieniske, spesielt om han setter igang midt i økta, så skal han kjærtegne meg eller man glemmer seg og får fingra i munn etterpå... pjuuuk.

Han liker btw rimming også. Ikke skjønner jeg hvorfor, ber ikke om det... 

Ha våtservietter ved senga, litt usexy, men bedre enn å få pinkeye og omgangsjuke 🤣

Anonymkode: ef781...4b9

Skrevet

Finger i rumpa gir meg ingenting. Skjønner ikke poenget. Ikke fingre i munnen heller. Det gir meg null. 

Anonymkode: 8e602...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...