Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2005 #1 Skrevet 15. mai 2005 skal sminke meg hos frisør? skal jeg kjøpe sminke på forhånd? Leppestift f.eks. eller kan det kjøpes der jeg skal smïnke meg? hvor mye pleier egentlig å skje på prøvetime?= sminker de deg helt, setter opp håret slik en blir enig om etc.?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2005 #2 Skrevet 16. mai 2005 De har vel sminke der tenker jeg??? De frisørsalongene min venninne har jobbet i har ihvertfall hatt det. Regner med at de gjør alt på prøvetimen - litt dumt å bare gjøre det sånn halvveis og så ende opp som et takras på bryllupsdagen
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #3 Skrevet 16. mai 2005 Det er vel uansett ikke så dumt å kjøpe seg en lepestift slik at du har utover dagen
Solhanne Skrevet 16. mai 2005 #4 Skrevet 16. mai 2005 Når jeg var på prøvetime satte hun opp håret mitt akkurat slik jeg skal ha det, men hun festet og sprayet det ikke like godt som hun vil gjøre på selve dagen. Sminken ble også gjort akkurat slik jeg skal ha den. Jeg har kjøpt den lippglossen hun skal bruke på meg, også et transparent pudder visst jeg blir blank i fjeset .
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #5 Skrevet 16. mai 2005 Mascara og slikt er vel greit å kjøpe sjølv??
Glossy Skrevet 16. mai 2005 #6 Skrevet 16. mai 2005 Da jeg ble sminket på den store dagen MÅTTE jeg kjøpe med meg mascara og lepestift selv. Det er liksom de tingene som de ikke bruker på "alle".
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #7 Skrevet 16. mai 2005 Mange har også engangskoster til mascaren men de er jo gjerne ikke like gode som den originale, så jeg vil anbefale å ha med en god mascara selv
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #8 Skrevet 16. mai 2005 Da jeg ble sminket på den store dagen MÅTTE jeg kjøpe med meg mascara og lepestift selv. Det er liksom de tingene som de ikke bruker på "alle". Det var det eg tenkte eg også.... Nokon som vil anbefale ein god, nøytral lebestift?
Tinema Skrevet 16. mai 2005 #9 Skrevet 16. mai 2005 Det er jo bare å snakke med frisøren som skal stå for sminken, hva som er vanlig hos dem. Det må jo være det enkleste syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå