Gå til innhold

2 forlovere-erfaringer

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal ha 2 forlovere, er det noen som også skal det eller har noen råd i den forbindelse? hvem skriver på papirene, og ellers hvem gjør hva, noen ide til logistikk, da vi er for mange til 1 bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha to forlovere. Ho ene er gift med han som skal være forlover for han jeg gifter meg med. Hvem som skal skrive under på papirene har vi ikke snakka så mye om, men det blir nok ho som jeg har kjent lengst. (altså ho som ikke er gift..) I forhold til bil, så drar vi nok sammen med de vi har som forlovere som er gift. Så reiser ho andre forloveren min sammen med samboeren hennes.

Skrevet

Jeg skal ha to forlovere. Det ble ganske tilfeldig hvem jeg valgte til å skrive under papiret. Også blir hun andre vitne i kirken :-) . Når vi drar til kirken blir det jeg og de to forloverene mine i bilen. Fra kirken drar jeg og mannen i bilen, og de kjører egne biler med sine menn.

Gjest Anonymous
Skrevet

så da sto ikke begge 2 forloverne oppe ved alteret med deg?

Skrevet

Joda begge skal sitte opp med meg :) , men det kommer vel litt an på plassen i kirken og sånn. Vi skal ha foreldre og barn son også skal sitte oppe.

Gjest Aricept..
Skrevet

Helt tilfeldig hvem av forloverne mine som skrev under papiret. Var sammen alle da det ble gjort.

Begge to kommer til å bli pyntet sammen med meg, begge to blir med i bilen sammen med pappa til kirken. Begge to skal sitte bak meg i kirken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...