AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #2 Skrevet 7. september 2019 Chili con carne. Lager med Toro base (eller hva den heter) for første gang. Må gjøre det enkelt med sykdom i hus. Anonymkode: 8bb42...9b0
Puff Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Vi har vel allerede en aktiv tråd gående om dette😊 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 Pasta med saus basert på moste erter med friske urter og masse hvitløk. Anonymkode: 859ee...ff1
Djungelvrål Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Spareribs med bakte båtpoter og bakt cherrytomat. 1
Zienna Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Boknafisk med gulrotstuing og stekt løk. Lunken eplekake med is til dessert.  BÃ¥de smÃ¥ og store i familien er veldig glad i boknafisk. Det er også lettvint mat Ã¥ lage nÃ¥r man gjør alt klart dagen før. Â
Zienna Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 27 minutter siden, Puff skrev: Vi har vel allerede en aktiv tråd gående om dette😊 Men den er jo så lang.. Hvem orker å lese seg så langt? Nei, da synes jeg det er bedre med tråder som dette
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #8 Skrevet 8. september 2019 Hadde pannekaker med blåbærsyltetøy og bacon til middag i dag. Anonymkode: c43f3...d00 1
Hverdagsfrue Skrevet 8. september 2019 #9 Skrevet 8. september 2019 (endret) I dag orket jeg ikke å lage middag. Ungen i seng. Mann ute av huset. Så her ble det 4 skiver ost, med en pepperoni på hver. Bon apetitt🤣 Endret 8. september 2019 av Hverdagsfrue
Guidet Kvinne Skrevet 8. september 2019 #10 Skrevet 8. september 2019 5 minutter siden, Zienna skrev: Men den er jo så lang.. Hvem orker å lese seg så langt? Nei, da synes jeg det er bedre med tråder som dette Man trenger vel ikke å lese gjennom hele tråden for å delta? Jeg synes det blir rotete og dumt med mange tråder om det samme. 3
Zienna Skrevet 8. september 2019 #11 Skrevet 8. september 2019 2 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Man trenger vel ikke Ã¥ lese gjennom hele trÃ¥den for Ã¥ delta? Jeg synes det blir rotete og dumt med mange trÃ¥der om det samme. Ok. Jeg fÃ¥r vel prøve da..Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå