AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #1 Skrevet 7. september 2019 Jeg ønsker litt mer bling på overdelen av kjolen min og lurte på å kjøpe noen små swarovski krystaller og feste på. Er det noen som har gjort dette før? Hvor og hvilke perler er å anbefale? Vil ha helt blanke krystaller. Ser det er noe som heter hotfix og ikke krever lim, men dette er kanskje litt skummelt mtp høy temperatur? Anonymkode: 6c438...a23
banana hammock Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Anbefaler perlehuset.no. Ville ha kjøpt til og lime, men ikke noe problem og lime hotfix steiner. Har ikke steina brudekjole, men har limt ganske mange steiner på dansedrakter.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #3 Skrevet 11. september 2019 Jeg sydde perler på brudekjolen min, husker ikke helt, men tror jeg bestilte de på ebay. Anonymkode: 61126...317
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #4 Skrevet 11. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sydde perler på brudekjolen min, husker ikke helt, men tror jeg bestilte de på ebay. Anonymkode: 61126...317 Altså, "krystallperler"! Anonymkode: 61126...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå